Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Polski Junior w lokalizacji po angielskim Hamleys



pr, dlahandlu.pl - 21 października 2019 14:32


Na warszawskiej Białołęce pojawił się pierwszy w stolicy salon marki „Junior”, oferujący szeroki wachlarz produktów dla dzieci i niemowląt. Nowy sklep mieści się na pierwszym piętrze Galerii Północnej i zajmuje powierzchnię 1 571 mkw. To drugi salon tej marki w Polsce.

Sklep „Junior” z powodzeniem funkcjonuje już od kliku lat w Galerii Jurajskiej – centrum handlowo-rozrywkowym w Częstochowie. Zadowalające wyniki z ostatnich lat sprawiły, że marka zdecydowała się na otwarcie drugiego salonu w Polsce, na którego lokalizację najemcy wybrali Galerię Północną. Nowy sklep został otwarty w piątek, 18 października na pierwszym piętrze galerii, w sąsiedztwie sklepów Dealz i 4Faces. W jego ofercie można znaleźć rtykuły dla dzieci, między innym wózki i foteliki samochodowe, a także markowe zabawki takie, jak: Lego, Playmobil, Mattel, Hasbro, Siku, Schleich, Trefl, Smoby, Fisher Price, Chicco czy Nuby. Asortyment jest dodatkowo podzielony na poszczególne działy tj. Dziewczynki, Chłopcy, Pierwsze lata, Niemowlęta i Wózki oraz Klocki, Gry, Puzzle i Zabawki Kreatywne.

 „Junior” to młoda polska marka. Asortyment sklepu uzupełniany jest ze szczególnym uwzględnieniem właściwości produktów takich, jak: bezpieczeństwo, edukacja, kreatywność i rozwój.