Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Colian reklamuje Śliwkę Nałęczowską na samolocie PLL LOT



pr - 6 listopada 2019 11:04


Samolot w okazjonalnym malowaniu „Śliwka Nałęczowska” wzbił się w przestworza. To efekt kolejnego etapu współpracy między Polskimi Liniami Lotniczymi LOT i spółką Colian w tym roku. „Śliwkowy” Embraer 195 narodowego przewoźnika SP-LNC zadebiutował w nowym malowaniu podczas rejsu do Genewy.

Obecność specjalnie zaprojektowanej reklamy marki Śliwka Nałęczowska na samolocie PLL LOT jest efektem tegorocznej umowy między spółką Colian i narodowym przewoźnikiem oraz nowym etapem wzajemnej współpracy. 

Aktualnie, począwszy od 2015 roku, praliny Śliwka Nałęczowska są serwowane pasażerom w ramach specjalnego poczęstunku w klasie biznes, podczas rejsów długodystansowych.

Wydarzenie będzie szeroko komunikowane w kanałach społecznościowych Śliwki Nałęczowskiej. Zaplanowano 3 tygodniową akcję informacyjną na Facebooku i Instagramie, w której wykorzystane zostaną m.in. zdjęcia samolotu, wykonane przez spotterów lotniczych. Dla fanów zostanie ogłoszony konkurs ze słodkimi nagrodami.