Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Mus + Zboże od Tymbarku w kampanii digitalowej



pr - 29 listopada 2019 12:58


W kampanii digitalowej Tymbark poinformował o swoich nowościach produktowych. Nowe przekąski od Tymbarku to musy w trzech wariantach smakowych: jabłko, cynamon + kasza jaglana; owoce tropikalne + ryż; jabłko, mango, banan + płatki owsiane.

Nowa linia musów Tymbarku to połączenie najlepszych owoców z wartościowymi zbożami. Właśnie to podkreśla digitalowa kampania marki. Kreacje digitalowe w kreatywny i przejrzysty sposób przedstawiły propozycje marki. 

Mus + Zboże Tymbark to trzy propozycje, wśród których każdy odnajdzie swoją ulubioną. Mus jabłko, cynamon + kasza jaglana; Mus owoce tropikalne + ryż oraz Mus jabłko, mango, banan + płatki owsiane. Każdy oryginalny, każdy inny, ale każdy tak samo smakowity i pożywny