Wydruk strony Dla Handlu - www.dlahandlu.pl

Sklepy Komfort połączyły się z siostrzaną marką Komfort Łazienki



dlahandlu.pl - 3 grudnia 2019 12:27


1 listopada br. Sklepy Komfort S.A. połączyły się z siostrzaną marką Komfort Łazienki. W wyniku tego połączenia do dotychczasowej bogatej oferty podłóg dołączył szeroki asortyment łazienkowy. Spółka Sklepy Komfort stała się formalnie operatorem wszystkich 27 sklepów z wyposażeniem łazienek, w pełni odpowiadając za politykę produktową, cenową jak i marketingową dla tej kategorii. Ta zmiana jest kolejnym etapem realizacji strategii biznesowej firmy, zakładającej oferowanie pod jednym dachem kompletnych rozwiązań do wykończenia i dekoracji wnętrz.

Otwarte latem br. sklepy wielkopowierzchniowe w Warszawie i Poznaniu były pierwszym etapem przyjętej strategii biznesowej, gdzie poza szeroką ofertą podłóg klienci mogą zakupić łazienki, kuchnie oraz szafy. Połączenie dwóch spółek jest kolejnym krokiem do osiągnięcia celu.

KOMFORT Łazienki to również polska marka, która wraz z KOMFORT S.A. znajdowała się w tej samej grupie kapitałowej. Połączenie funkcjonujących dotąd oddzielnie organizacji, pozwala na dostarczenie szerszej oferty produktowej i nowoczesnych rozwiązań pod jednym dachem, co wpływa pozytywnie przede wszystkim na komplementarność zakupów. Od listopada klienci mają możliwość kupienia również produktów z kategorii łazienek przez kanał e-commerce. 

- Wiemy, że klienci chętniej dokonują zakupów w miejscach, w których mają większy wybór. To właśnie wyznacza kierunek naszych działań. Wierzymy, że przyjęta horyzontalna strategia produktowa, oferowania w jednym miejscu kompletnego rozwiązania wykończenia wnętrza - od inspiracji do realizacji - dla wszystkich kategorii: podłóg, drzwi, kuchni i łazienek, ma swoje głębokie uzasadnienie biznesowe i w konsekwencji, pozwoli nam na zbudowanie nowej kategorii sklepów LIFE IMPROVMENT w myśl idei: sprzedajemy kompletne rozwiązania, a nie tyko produkty - mówi Wojciech Kiestrzyń, prezes zarządu Sklepy Komfort S.A.

- Wykorzystamy potencjał polskiej marki KOMFORT, która od wielu lat jest dobrze znana i kojarzona na rynku. W najbliższym czasie będziemy łączyć te formaty sklepów pod wspólnym, odświeżonym szyldem KOMFORT, a nowy asortyment będzie krok po kroku dostępny w coraz większej ilości sklepów - dodaje Michał Szlapański, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.