PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Amazon czerpie korzyści z zakupu Whole Foods. Rośnie sprzedaż online

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 12:47

Zakup sieci Whole Foods najwyraźniej opłacał się spółce Amazon. Po gwałtownym wzroście odwiedzalności sklepów sieci, teraz spółka czerpie korzyści ze wzrostu zakupów artykułów spożywczych przez internet – informuje ESM, za agencją Bloomberg.

Przypomnijmy, że w ubiegłym miesiącu Amazon sfinalizował zakup Whole Foods za 13,7 mld USD. W dniu sfinalizowania przejęcia Amazon ogłosił wielką akcję obniżania cen w sklepach Whole Foods, na wybrany asortyment. Obniżki miały sięgać nawet 43 proc. Zamieszanie związane z obniżaniem cen sprawiło, że w ciągu jednego tygodnia odwiedzalność sklepów sieci wzrosła o 25 proc.

Ponadto, natychmiast po sfinalizowaniu transakcji Amazon umieścił w swoim e-sklepie około 2 tysięcy produktów znajdujących się w ofercie Whole Foods. W efekcie, według szacunków One Click Retail, w pierwszym tygodniu sprzedaż ogółem produktów Whole Foods wyniosła około 500 tys. USD.

Jednak znacznie bardziej imponująca była szybkość, z jaką Amazon rozpoczął sprzedaż produktów Whole Foods online, gdyż taka integracja sprzedaży dwóch dużych podmiotów powinna zająć przynajmniej kilka miesięcy.

Jak oceniają eksperci, Amazon do tej pory musiał wkładać wiele wysiłku w rozwój sprzedaży online produktów spożywczych. Teraz otrzymał dodatkowy bonus w postaci znanej i zaaprobowanej marki. Klienci nie muszą już sprawdzać tego, co kupują, gdyż marka Whole Foods udowodniła już swoją jakość.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,25

  • Min

    2,57

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.