Carrefour integruje platformy internetowe

Autor: dlahandlu.pl 9 marca 2018 09:46

Carrefour integruje platformy internetowe

Sklep ecarrefour.pl został połączony z Marketplace Carrefour.pl w celu stworzenia jednej platformy internetowej, na której klienci mogą zrobić wszystkie zakupy – spożywcze i przemysłowe. Jest to element strategii rozwoju handlu internetowego sieci Carrefour, w ramach której poszerzeniu uległa oferta przemysłowa od zewnętrznych dostawców. Jednocześnie asortyment produktów spożywczych nie uległ zmianie - poinformowało naszą redakcję biuro prasowe Carrefoura.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec 2015 roku. Jego asortyment początkowo obejmował produkty non-food, z czasem dodano do oferty produkty spożywcze. W ramach rozwoju tego projektu, Carrefour zintegrował e-sklep z usługami click&collect i „SąSiatki”.

Pod koniec października Carrefour wdrożył na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy.

- Dzięki Carrefour Marketplace wszyscy wygrywają. Klienci, którzy mogą zrobić wygodnie zakupy w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach. Dostawcy, którzy mogą ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a także dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców – mówiła Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska. – A Carrefour korzysta na dotarciu do nowych grup klientów, zainteresowanych produktami dotychczas niedostępnymi w naszych sklepach.

W ogłoszonym na początku roku Carrefour przedstawił strategię dla grupy na najbliższe cztery lata. Plan "Carrefour 2022", opiera się na czterech filarach: wdrożeniu nowej organizacji grupy, osiągnięciu wzrostu konkurencyjności i produktywności, na rozwoju omnikanałowości oraz na oferowaniu wysokiej jakości produktów.

Carrefour chce rozwijać ideę omnikanałowości i inwestować w rosnące formaty, by stać się liderem w branży e-commerce żywności.

W projekty cyfrowe Carrefour zainwestuje do 2022 roku około 2,8 mld euro. Zamierza także uruchomić jeszcze w 2018 r. jedną platformę we Francji, Carrefour.fr. Carrefour stawia sobie za cel, by do 2022 roku obroty żywnością w kanale e-commerce wynosiły 5 miliardów euro (na poziomie całej grupy), a udział w rynku e-handlu spożywczego we Francji do 2022 roku wyniósł 20 proc.

Carrefour zamierza także zaoferować klientom szeroką gamę usług omnichannel podczas zakupów w fizycznych sieciach. I tak rozwijane będą usługi: dostawy do domu, Drive oraz click & collect.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Monia 2018-03-09 14:15:55

    Marketplace Carrefour w temacie artykułów spożywczych ma niewiele wspólnego z marketplacem - bo wybór mleka czy sosu jest nadal tylko od jednego pośrednika = Carrefour, który może kogoś wpuścić na swoje półki lub nie... słaby koncept a tylko mydli ludziom oczy i odciąga od faktycznych marketplaców jakim jest np. Allegro dla detalu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,49

  • Śr

    4,58

  • Min

    3,74

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557897

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.