Carrefour na FRSiH: E-handel to nie tylko sprzedaż, ale również usługi

www.portalspozywczy.pl 10 listopada 2017 12:38

Carrefour na FRSiH: E-handel to nie tylko sprzedaż, ale również usługi Na zdj. Bożena Nawara-Borek, fot. PTWP

– E-commerce daje dużą wiedzę o kliencie. Jestem sobie nawet zdolna wyobrazić dynamiczne ceny, które kształtowałyby się w zależności od wyborów klienta – mówiła Bożena Nawara-Borek, dyrektor e-commerce, Carrefour Polska podczas debaty Digitalizacja handlu – tradycyjne formy handlu wobec wyzwań ery cyfrowej na Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

 – Pamiętajmy, że e-handel, to nie tylko sprzedaż ale także usługi – pakowanie i dostawa - mówiła dyrektor e-commerce, Carrefour Polska. Zwróciła także uwagę, że część osób nie chce czekać na kuriera. Osoby te chcą zamówić przez internet i szybko odebrać zakupy wracając np. z pracy. - Wychodzimy naprzeciw takim oczekiwaniom poprzez usługę Scan&go.

Bożena Nawara-Borek, zapytana czy Carrefour nie obawia się światowych gigantów e-handlu jak np. Amazon, powiedziała iż jest zdania, że nie należy lekceważyć konkurencji. - Mamy przykłady spektakularnych bankructw jak Kodak czy Nokia, firm, które przegapiły trendy. Jeszcze raz podkreślam, trzeba słuchać klientów – mówiła dyrektor e-commerce, Carrefour Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane