Co 10. zakup w Empik.com został dokonany za pomocą aplikacji

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2019 12:44

Co 10. zakup w Empik.com został dokonany za pomocą aplikacji fot. materiały prasowe

Ponad pół miliona więcej zamówień niż w 2017 roku, 100% wzrost liczby transakcji w aplikacji, 30% udział w segmencie wszystkich klientów dokonujących zakupów internetowych w Polsce – tak Empik podsumowuje 2018 rok w kanale online.

W 2018 roku ruch na stronie Empik.com wzrósł o 25% w stosunku do 2017 roku, a klienci złożyli o 575 tysięcy więcej zamówień. To oznacza, że aż 30% Polaków korzystających z zakupów online, złożyło zamówienie właśnie w sklepie internetowym Empiku.

Topy sprzedaży Empik.com, ze względu na skalę i zasięg, pokazują rzeczywiste preferencje Polaków w wielu kategoriach i branżach. Z początkiem stycznia ogłoszone zostały nominacje do kulturalnych nagród – Bestsellerów Empiku 2018. Do tytułu pretendują książki, filmy i płyty, które cieszyły się największym zainteresowaniem w minionym roku, zarówno w salonach, jak i w sklepie internetowym. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas telewizyjnej gali 13 lutego. Ciekawe tendencje można zaobserwować również w innych kategoriach produktowych obecnych w kanale online Empiku. Amatorzy zdrowego stylu życia i aktywności ruchowej najchętniej wybierali w kategorii Sport opaski Xiaomi Mi band. Natomiast w kategorii Zdrowie i uroda najczęściej wybierane były damskie zapachy marki Calvin Klein. Wśród fanów gadżetów elektronicznych hitem były słuchawki JBL T110 oraz czytniki e-booków Pocketbook Touch Lux 3. Miniony rok to także wzrost zainteresowania grami planszowymi jako ciekawą formą spędzania wolnego czasu. W tej kategorii podium zajmują gry towarzyskie: Dobble, 5 sekund oraz Gierki Małżeńskie.

Ubiegły rok to dla Empik.com także czas wielu sukcesów i wdrażania nowych rozwiązań.  To właśnie na 2018 przypadało 20-lecie istnienia sklepu internetowego na polskim rynku, pojawiła się również nowa wersja aplikacji, a marketplace – czyli platforma dla sprzedawców zewnętrznych oferujących swoje produkty w Empik.com – odnotował ponad 300 tysięcy zamówień.

– Rok 2018 był dla nas pełen sukcesów, ale nie zamierzamy zwalniać tempa. Stawiamy sobie wiele wyzwań, zwłaszcza w obszarze związanym z rozwojem i personalizacją oferty. Mocno zindywidualizowany dobór produktów, w pełni dopasowany do potrzeb i zainteresowań klienta oraz precyzyjne targetowanie – to projekty, na które będziemy stawiać w 2019 roku.  Nadal mocno inwestujemy też w mobile, który ma ogromny potencjał, co najlepiej obrazują wyniki sprzedaży w naszej aplikacji. W ubiegłym roku niemal co 10. zakup w Empik.com został dokonany za pomocą aplikacji, a badania pokazują, że to dopiero początek dynamicznych wzrostów – komentuje dyrektor e-commerce Empik, Szymon Bujalski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6747
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.