Beniamin Schon, odpowiada za strategię digital w Castoramie

Autor: dlahandlu.pl 12 marca 2019 10:05

Castorama zintensyfikuje działania w kierunku rozwoju sprzedaży internetowej oraz zoptymalizuje jakość świadczonych usług z wykorzystaniem nowych technologii. Za wdrożenie strategii odpowiada Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digitalu, który od lutego 2018 związany jest z siecią Castorama, jako dyrektor marketingu. Będzie on odpowiadał za dalszy rozwój kanałów cyfrowych w sieci.

- Dążymy do wypracowania optymalnych sposobów i narzędzi komunikacji oraz rozbudowania sprzedaży za pośrednictwem e-commerce. Na co dzień śledzimy satysfakcję klientów, poprzez Net Promoter Score. Szczególnie intensywnie pracujemy nad rozwojem kanałów digital. Niemal połowa klientów odwiedzających sklepy Castorama przygotowuje się do zakupów odwiedzając stronę internetową. Z kolei wprowadzona w 2016 roku we wszystkich sklepach, usługa click&collect wkrótce zyska nową jakość. Taka możliwość wymaga efektywnych procesów zamawiania i utrzymania stanów magazynowych produktów, jak i samej obsługi zamówienia - podaje firma.

Decyzja zarządu jest zgodna ze strategią Grupy Kingfisher, która zakłada powstanie analogicznych stanowisk na wszystkich rynkach.

Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 76 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Spółka zatrudnia blisko 12 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6734
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.