Frisco.pl z nowym magazynem, który czterokrotnie zwiększy skalę działalności firmy

Autor: dlahandlu.pl 26 lutego 2019 09:45

Frisco.pl z nowym magazynem, który czterokrotnie zwiększy skalę działalności firmy fot. materiały prasowe

Georg Utz dostarczy 35 tys. pojemników wielokrotnego użytku z tworzywa sztucznego do nowego, wysoce zautomatyzowanego magazynu Frisco.pl. Magazyn o powierzchni 11 tys. mkw. jest zlokalizowany w parku Panattoni Europe City Logistics Warsaw, w miejscowości Klaudyn k. Warszawy.

W innowacyjnym technologicznie centrum logistycznym zostaną wykorzystane dwa rodzaje pojemników Georg Utz - EUROTEC do automatyki magazynowej w systemie Schuttle oraz pojemniki do dystrybucji zamówień internetowych do domu klientów. Oba produkty wyposażono w kody kreskowe, które umożliwią zarządzanie systemem dystrybucji i pełną kontrolę obiegu opakowań.

Pojemniki EUROTEC o wymiarach 600x400x320 mm, w kolorze błękitnym posłużą do magazynowania i transportu wewnętrznego żywności. EUROTEC to produkt przeznaczony do automatycznej obsługi we wszystkich popularnych systemach magazynowych. Dzięki specjalnym wpustom, pojemniki  są idealnie przystosowane do manipulacji przez robot przemysłowy, umożliwiając precyzyjne zamocowanie na automatycznych przenośnikach.

W magazynie Frisco.pl wykorzystano w sumie 25 tys. pojemników EUROTEC, z podwójnym dnem. Dodatkowo 5 tys. pojemników wyposażono w specjalne przegrody, dzielące na cztery komory, dla ułatwienia przechowywania i kompletacji drobnych produktów spożywczych.

W magazynie znalazło się również 10 tys. pojemników trapezowych w kolorze malinowym, o wymiarach 600x400x355 mm. Pojemnik posiada zamknięte dno, cztery ażurowe ściany, a także 4 otwory uchwytowe ułatwiające ręczną manipulację. Produkt ten został przeznaczony do kompletacji zamówień internetowych w magazynie oraz dystrybucji towaru przez pracowników Frisco.pl do domu klienta. Jest to rodzaj pojemnika obrotowego - pełny można ustawiać w stos i przewozić jeden na drugim. Po wypakowaniu zawartości natomiast, wystarczy opakowanie obrócić o 180 stopni i umieścić pojemniki jeden w drugim, a ograniczymy w ten sposób powierzchnię załadunkową nawet o 85 %. Na górnej krawędzi pojemniki posiadają specjalne uchwyty, które służą do zamocowania reklamówek, oddzielających od siebie różny asortyment.

- Nowa inwestycja pozwoli nam na przynajmniej czterokrotne zwiększenie skali działalności oraz równoczesne rozwijanie różnych modeli biznesowych. Automatyzacja nowego obiektu przyczyni się także do zwiększenia wydajności procesów, co będzie miało wpływ na obniżenie kosztów obsługi zamówień. Automatyczny system pakowania to również lepsza kontrola stanów magazynowych oraz eliminacja błędów w pakowaniu. W magazynie znajdą się wydzielone powierzchnie przeznaczone na chłodnię i mroźnię. Produkty świeże będą przechowywane w różnych strefach temperatur, a część z nich dostarczana będzie w modelu just-in-time. Wszystkie te rozwiązania wpłyną pozytywnie na szybkość i efektywność obsługi rosnącej liczby klientów naszego sklepu – powiedział Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,99

  • Śr

    5,14

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6853
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.