Ponad połowa internautów chociaż raz w ostatnim półroczu kupiła w sieci produkty FMCG

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2019 10:21

Według 10. edycji rankingu portalu Opineo.pl, internauci najlepiej oceniają sklepy internetowe eobuwie.com.pl, North.pl, Aptekagemini.pl.

- W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen, który jest partnerem merytorycznym rankingu i opiniuje jego metodologię.

- Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub dwukrotna „przygoda”, to wciąż pozostaje 36% internautów, którzy szeroko rozumiane produkty FMCG kupują online. W listopadzie Nielsen udostępni nowe badanie - E-commerce w FMCG – dodaje Karolina Flaht - Soroka.

Opineo.pl jest jednym z pierwszych polskich serwisów pomagających podejmować decyzje zakupowe na podstawie opinii internautów. W tegorocznej edycji rankingu internauci ocenili sklepy z 14 kategorii: AGD RTV, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne i artykuły dla dzieci, jak również dom i wnętrze, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria oraz żywność.

– Jeden niezadowolony klient opowie o swoich negatywnych doświadczeniach dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony najczęściej milczy. My dajemy mu narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami tak, by inni kupujący wiedzieli, w których e-sklepach warto robić zakupy – mówi Łukasz Jędrzejak, Business Owner serwisu Opineo.pl.

Kupujący online oddali w tym roku niemal 2 miliony głosów, z tego ponad 135 000 opinii zdobył zwycięzca rankingu – sklep eobuwie.com.pl. Dziesięć sklepów, które internauci ocenili najlepiej, reprezentuje różne branże, co oznacza, że zakupy w sieci, bez względu na kategorię produktu, są coraz bardziej popularne. Na szczycie rankingu znalazły się firmy z branż m.in. odzieżowej, księgarskiej oraz FMCG.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7636
Ilość aktualnych ofert: 475229

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.