Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected spenders

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2019 14:12

Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected spenders Na zdj. salon stacjonarny sklepy eobuwie

– Kupujący online stanowią dzisiaj ponad połowę wszystkich internautów w Polsce. Jednak motorem napędzającym sprzedaż w internecie są tzw. connected spenders, którzy stanowią w Polsce 8 milionową grupę konsumentów. Connected spenders czytają opinie o produktach i sami je recenzują. Ze względu na mobilny i aktywny styl życia connected spenders, największą szansę na ich utrzymanie mają e-sklepy inwestujące w trend convenience – mówi Karolina Flaht-Soroka, client business partner w Nielsenie, w kometarzu do rankingu Opineo.pl.

Jak wynika z rankingu, najlepsza dziesiątka e-sklepów reprezentuje zupełnie odmienne branże, co pokazuje, że Polacy są coraz bardziej otwarci na zakupy przez internet, niezależnie od poszukiwanego przez nich asortymentu. Coraz chętniej także je oceniają - zwycięzca rankingu firma eobuwie.com.pl, w samym 2018 roku zdobył aż 164 tysiące opinii. W przeważającej większości pozytywnych. W sumie, w rankingu oddano niemal dwa miliony głosów, oceniono 38 tysięcy sklepów, z których 164 wyróżniono.

Liderem rankingu jest eobuwie.com.pl, który otrzymał niemal 169 punktów. - W poprzedniej edycji rankingu, eobuwie.com.pl uzyskał drugi najwyższy wynik spośród wszystkich 210 wyróżnionych sklepów specjalistycznych. Od tego czasu zdobył czterokrotnie więcej opinii zadowolonych klientów, utrzymując jednocześnie najwyższe noty – czytamy w rankingu.

Drugie miejsce (niemal 75 punktów) przydało sklepowi Decathlon.pl, a trzecie (niemal 47 punktów) – North.pl.

Opineo.pl gromadzi opinie o produktach, firmach i sklepach, wystawiane przez internautów, po dokonanych zakupach. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6734
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.