Frisco.pl: Liczba klientów e-sklepu wzrosła w 2016 roku o połowę

Autor: pr, dlahandlu.pl 17 maja 2017 14:17

Dla 56% Polaków największą zaletą e-zakupów jest odciążenie od noszenia ciężkich siatek - zaznacza supermarket Frisco.pl

W zakupach spożywczych online wygodę i szybkość docenia 53% badanych. Prawie połowa (45%) uważa także, że pozwalają one na oszczędność czasu.  – Wzrost zainteresowania e-supermarketami potwierdzają badania: w 2016 roku, już niemal co czwarty obywatel Unii Europejskiej zrobił zakupy spożywcze online. Widzimy to również po dynamicznie rosnącej liczbie naszych klientów, która w ubiegłym roku wzrosła o połowę – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane