Łaciate podbija chińską platformę online - JD.com

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2018 10:27

Łaciate podbija chińską platformę online - JD.com Fot. materiały prasowe

Mleko Łaciate, produkowane przez SM Mlekpol zostało wyróżnione w rankingu na najchętniej kupowane importowane mleko UHT na JD.com, największej chińskiej platformie pod względem sprzedaży produktów mleczarskich, posiadającej w swoim udziale 57% rynku e-commerce, w tym segmencie.

Mleko z MLEKPOLU dostępne jest już na 8 chińskich platformach internetowych: JD.com, Suning.com, T-Mall, VIP.com, YHD.com, a także xiaohongshu.com. Dodatkowo posiada własną stronę promocyjną w aplikacji WeChat. Rozpoczęcie współpracy MLEKPOLU z chińską gwiazdą sportu Chen Yibingiem, w grudniu 2017 roku było pierwszym krokiem w szeroko zakrojonej akcji promowania Łaciatego mleka pośród internautów Państwa Środka. Prowadzimy także dodatkowe akcje promocyjne na stronach głównych platform sprzedażowych. Do spopularyzowania mleka Łaciate wśród Chińczyków wykorzystujemy filmy reklamowe, internetowe show na żywo, lokowania produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.