Łaciate podbija chińską platformę online - JD.com

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2018 10:27

Łaciate podbija chińską platformę online - JD.com Fot. materiały prasowe

Mleko Łaciate, produkowane przez SM Mlekpol zostało wyróżnione w rankingu na najchętniej kupowane importowane mleko UHT na JD.com, największej chińskiej platformie pod względem sprzedaży produktów mleczarskich, posiadającej w swoim udziale 57% rynku e-commerce, w tym segmencie.

Mleko z MLEKPOLU dostępne jest już na 8 chińskich platformach internetowych: JD.com, Suning.com, T-Mall, VIP.com, YHD.com, a także xiaohongshu.com. Dodatkowo posiada własną stronę promocyjną w aplikacji WeChat. Rozpoczęcie współpracy MLEKPOLU z chińską gwiazdą sportu Chen Yibingiem, w grudniu 2017 roku było pierwszym krokiem w szeroko zakrojonej akcji promowania Łaciatego mleka pośród internautów Państwa Środka. Prowadzimy także dodatkowe akcje promocyjne na stronach głównych platform sprzedażowych. Do spopularyzowania mleka Łaciate wśród Chińczyków wykorzystujemy filmy reklamowe, internetowe show na żywo, lokowania produktu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,76

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 704461

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane