Produkty spożywcze z eCarrefour.pl dostępne w całej Warszawie

Asortyment produktów spożywczych, wprowadzony do sprzedaży w październiku 2016 roku, jest już dostępny dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic oraz podwarszawskich miejscowości: Kobyłki, Zielonki, Ząbek i Marek. Klienci tych miast mogą wybierać spośród ponad 16 000 produktów dostępnych w sklepie.
Łącznie już ponad 1,8 miliona osób może zamawiać produkty spożywcze, a docelowo dostawy obejmą również pozostałe największe miasta Polski. Powiększenie oferty o artykuły spożywcze oraz systematyczne zwiększanie zasięgu usług dostawy do domu oraz click&collect jest odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania i przyzwyczajenia klientów sieci handlowych.
Wśród dostępnych 12 000 produktów znajdują się artykuły spożywcze suche, napoje, a także perfumeria i drogeria. W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4 500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu.
Zakupy spożywcze na eCarrefour.pl dają klientowi możliwość odbioru osobistego w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie lub zdecydowania o terminie dostawy do domu. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia. Koszt dostawy zakupów: o wartości powyżej 100 zł jest darmowy; o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 21:41 Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
- Pn 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- Pn 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- Pn 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- Pn 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- Pn 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- Pn 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- Pn 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł