Szopi.pl rozszerza ofertę sklepów, z których można zamówić towar m.in. o Empik, Smyk i Media Markt

Autor: dlahandlu.pl 6 grudnia 2017 10:57

Szopi.pl rozszerza ofertę sklepów, z których można zamówić towar m.in. o Empik, Smyk i Media Markt fot. materiały prasowe Saturn

Szopi.pl rozszerza ofertę sklepów, z których można zamówić towary o  Saturna i Media Markt, Empik, Smyk i Flying Tiger.  Zamówienie złożone przez internet w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu może zostać dostarczone już w godzinę.

Do tej pory za pośrednictwem Szopi.pl można było kupić głównie produkty z Biedronki, Lidla, Rossmana, Piotra i Pawła oraz aptek i mniejszych sklepów w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu. Zaletą serwisu jest to, że jego przedstawiciel jest w stanie skompletować zamówienie i bardzo szybko – nawet w godzinę – dostarczyć je klientowi.

Przed tegorocznymi Mikołajkami oraz Świętami Bożego Narodzenia start-up rozszerzył swoją ofertę o sklepy z elektroniką, zabawkami oraz perfumami i drobnymi upominkami. Dzięki temu bardzo szybko można zamówić i otrzymać zamówienie z Saturna, Media Markt, Empiku Smyka czy Flying Tiger. Większość z tych sklepów ma własne serwisy internetowe przez które można złożyć zamówienie. Jednak nie zostanie ono dostarczone jeszcze tego samego dnia do odbiorcy.

– To bardzo użyteczne w gorącym okresie przedświątecznym, kiedy brakuje czasu na zakupy, a jednocześnie inne serwisy e-commerce – typowo dające możliwość otrzymania zakupów za 2-3 dni -  mogą mieć opóźnienia. Widać, już, że wzrost ilości zamówień w tym okresie może prowadzić do zakorkowania się kanałów dostaw – wyjaśnia Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl. – Jeśli ktoś nie może sobie pozwolić na czekanie na przesyłkę dłużej może skorzystać z naszej propozycji – dodaje.

Szopi.pl w wielu przypadkach nie ma umowy o współpracy z danym detalistą. Współpracujący z Szopi specjaliści od zakupów pobierają na swoim smartfonie zlecenie od klienta z jego okolicy i po prostu idą do sklepu lub sklepów i robią zakupy tak jak każdy inny klient. Potem od razu dostarczają towar zamawiającemu, co umożliwia bardzo krótkie czasy dostawy. W przypadku wątpliwości lub braku towaru, Szoper dzwoni do klienta i ustala dalszą strategię działania. – W przypadku artykułów spożywczych, gdzie listy produktów są bardzo długie, nierzadko zdarzało się, że Szoper jechał do kolejnego sklepu aby uzupełnić zamówienie – wyjaśnia Irena Kaczor, współtwórca i dyrektor operacyjny Szopi.pl.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,46

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane