Carrefour: Personalizacja oferty skierowanej do konsumentów to już konieczność

Autor: dlahandlu.pl, PB 13 lutego 2019 12:21

Carrefour: Personalizacja oferty skierowanej do konsumentów to już konieczność Na zdj. Michał Sacha, fot. materiały prasowe

Nowe technologie dają lepsze możliwości dopasowania reklamy i oferty do konkretnej grupy odbiorców – ocenia Carrafour. Sieć chce dostarczać klientom najlepsze doświadczenie i walczy o pozytywne postrzeganie marki, dlatego też stawia na omnichannel i personalizację przekazów i oferty zarówno w świecie online, jak i offline.

- Przede wszystkim, nowe technologie dają lepsze możliwości dopasowania reklamy do konkretnej grupy odbiorców. Reklama programatyczna, pozwala nam na wykupienie nie tyle powierzchni reklamowej, co dotarcia z reklamą do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu klient otrzymuje przekaz reklamowy, którzy z większym prawdopodobieństwem go zainteresuje. Takie spersonalizowane reklamy są efektywniejsze pod kątek konwersji, ale też optymalizacji wydatków reklamowych - mówi Michał Sacha, dyrektor działu marketingu, nowych technologii, IT i e-commerce w Carrefour Polska.

Jego zdaniem, personalizacja oferty skierowanej do konsumentów to już konieczność. - Konsumenci codziennie są bombardowani różnorodnymi przekazami i coraz częściej dotyka ich tak zwana „ślepota bannerowa” – przestają oni zwracać uwagę na przekazy marketingowe. Dlatego, jako reklamodawca, Carrefour musi trafić ze swoimi informacjami do osób, które potencjalnie będą nimi zainteresowane. Jako marka nie możemy sobie pozwolić na masową, mniej skuteczną komunikację, dlatego też większość naszych komunikatów jest personalizowana – mówi Michał Sacha.

Jednym z nowocześniejszych rozwiązań, które rozwija sieć w kanałach takich, jak carrefour.pl, zakupycodzienne.carrefour.pl oraz aplikacja mobilna Mój Carrefour jest marketing automation. Na podstawie danych, takich jak cookies czy kluczy przeglądarek, przekazywane są, za pomocą skryptu, spersonalizowane treści, np. w postaci bannerów.

- Carrefour wiele uwagi poświęca na promocję online, korzystając z nowych technologii i form reklamy. W sklepach internetowych oraz w aplikacji Mój Carrefour rozwijamy marketing automation. Nasze kampanie zewnętrzne oparte są również na pozyskiwaniu konkretnych grup odbiorców, czyli wspomnianej reklamie programatycznej. Na poziomie sklepów stacjonarnych wiele przekazów emitowana jest na ekranach zamiast wersji papierowych – wymienia Michał Sacha.

- Nowoczesnym i unikatowym w świecie retail w Polsce rozwiązaniem jest również platforma marketplace, dzięki której klienci mają dostęp do szerokiej oferty różnych sprzedających w jednym miejscu – dodaje.

Jego zdaniem, na polskim rynku dostępnych jest już wiele zaawansowanych technologicznie firm, które oferują nowoczesne formy reklamy. Nie wszyscy reklamodawcy korzystają z tych rozwiązań, jednak trend jest wyraźnie rosnący. - Firmy są bowiem świadome, że klienci oczekują i doceniają spersonalizowane przekazy, więc coraz chętniej sięgają po narzędzia, które taką komunikację umożliwiają - podsumowuje. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6949
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.