Nastolatki chętnie kupują online, jeśli nie muszą mieć karty ani konta

Designerskie plakaty, błyszczyki o nietypowych smakach i kubki ze śmiesznymi napisami – to właśnie tego rodzaju zabawne, oryginalne drobiazgi znalazły się wśród top 50 produktów wybieranych w styczniu przez nastoletnich użytkowników Cashap. To pokazuje, że nastolatek będzie na co dzień kupować w sieci, jeśli tylko usunie mu się kłody spod nóg.
Z analizy produktów kupowanych przez nastolatków wynika, że to grupa mocno przywiązana do metek. O ile przy wyborze drobiazgów dzieciaki najpierw zwracają uwagę na styl i oryginalność, o tyle ich większe zakupy, w szczególności modowe, determinuje przede wszystkim marka. Ważne, by była świeża i wpisywała się w estetykę grupy, czyli prowokowała i dopuszczała personalizowanie produktów. Firma Yeah Bunny, której produkty również trafiły do styczniowej TOP 50 Cashap, promuje się wiele mówiącym o swoich klientach sloganem „Be different or die”. Tak jak Pokety, Świnie i pozostałe marki znalazła się w aplikacji dlatego, że to właśnie ją wybrali nastoletni uczestnicy badań fokusowych.
- Jeśli usuniemy bariery, nastoletni konsumenci będą chętniej korzystać z zakupów online. Lista najpopularniejszych produktów w Cashap pokazuje, że kiedy sama transakcja przestaje być problemem, bo nie wymaga posiadania karty ani konta, nastolatkowie także niewielkie, codzienne zakupy chcą realizować w sieci. W top 50 produktów kupowanych w Cashap jest znacznie więcej drobiazgów niż zakupów typowo prezentowych: bluz, słuchawek, desek – mówi Marta Kaleńska-Jaśkiewicz, CEO Cashap.
Cashap jest aplikacją służącą do oszczędzania i robienia zbiórek na konkretne cele i produkty. Użytkownik wybiera swój wymarzony prezent, cel (np. urodziny) i zaprasza do zbiórki znajomych i rodzinę. Może też dorzucić do niej własne oszczędności.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:12 Morawiecki: kupowanie polskich produktów to najprostszy sposób na wsparcie...
- Sb 12:53 Węgry nałożyły na Facebooka rekordową grzywnę
- Sb 12:50 Edeka wprowadziła osobne kasy dla Polaków i Niemców w przygranicznym sklepie
- Pt 19:11 Emilewicz: Happy hours na tanią siłę roboczą w Polsce już się skończyły
- Pt 18:43 Olga Frycz i Laura Ogrodowczyk zaangażowały się w promocję oferty ALDI
- Pt 17:09 "Konsument jutra" wśród ważnych tematów Europejskiego Kongresu Gospodarczego...
- Pt 17:06 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- Pt 16:47 Carrefour Express zamiast Freshmarketu w centrum Warszawy
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
Ekspert EY: Tesco próbowało budować ofertę dla wyimaginowanego "euroshopera"
-
Biedronka z nowym konceptem - kawa i ciacho oraz pieczona golonka dla...
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Ekspert: Dla Intermarche istotne będzie wyciszenie skazy na wizerunku
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
- 6 Lewiatan w lokalizacji po Intermarche w Kruszwicy
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.