Same-day delivery może poprawić zaufanie do marek e-commerce

Autor: pr 26 lutego 2019 09:11

Dzisiaj same-day delivery ma wizerunek usługi premium, ale w perspektywie przyszłości może stać się standardem w branży e-commerce.

Polski rynek e-commerce to dynamicznie rozwijająca się gałąź sprzedaży, w której wciąż pojawia się miejsce na kolejne innowacje. Jednym z interesujących trendów obserwowanych na zachodzie jest usługa same-day delivery – ekspresowe przesyłki, które jeszcze tego samego dnia trafiają w ręce konsumentów. Przy dobrze przemyślanym marketingu mogą poprawić zaufanie do marek e-commerce i w efekcie zwiększyć sprzedaż.

Same-day delivery to usługa, która wciąż jeszcze raczkuje na polskim rynku. Ma jednak szansę zrewolucjonizować handel online, a wprowadzona na szeroką skalę – zmienić sposób, w jaki współcześni klienci postrzegają zakupy przez internet.

 - Dzięki temu czas oczekiwania na przesyłkę przestanie mieć większe znaczenie, co może przełożyć się na wzrost zakupów dyktowanych impulsem lub nagłą potrzebą. Zalet jest jednak znacznie więcej – wyjaśnia Krzysztof Grabowski, CEO firmy Quick2Point.

 Same-day delivery może mieć szczególne znaczenie podczas sezonowych wyprzedaży oraz w okresie przedświątecznym, gdzie sprzedaż e-commerce spada tuż przed Bożym Narodzeniem – kiedy klient założy, że paczka nie dojdzie na czas i w efekcie zrezygnuje z zakupu online. Ekspresowe przesyłki mogą również przyciągnąć nowe grupy konsumentów, które wcześniej miały sporadyczny lub znikomy kontakt z zakupami online.

 Obecność tego typu usług rzutuje także na pozycjonowanie marki sklepu – jako otwartej na potrzeby klienta, profesjonalnej i wygodniejszej od konkurencji. Wpływa to również na postrzeganie bezpieczeństwa zakupów online. Klient rzadziej będzie martwił się, że przesyłka zaginie lub dotrze na miejsce w późniejszym terminie.

 - Dzisiaj same-day delivery ma wizerunek usługi premium, choć w perspektywie przyszłości może stać się standardem w branży e-commerce – dodaje Krzysztof Grabowski.  

 Przesyłki ekspresowe to innowacyjna forma dostawy, która łączy w sobie komfort zakupów online oraz pewność otrzymania towaru, która obecnie jest przewagą sklepów stacjonarnych. Być może już wkrótce uda się odkryć jej potencjał – szczególnie w dzisiejszym świecie, gdzie czas klienta staje się coraz ważniejszą walutą.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,72

  • Min

    2,66

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7934
Ilość aktualnych ofert: 485670

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.