17 proc. e-zakupowiczów obawia się o bezpieczeństwo płatności. 2 lata temu było to 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2019 11:09

Raport Gemiusa dla Izby Gospodarki Elektronicznej ‘E-commerce w Polsce 2019’ pokazuje, że rośnie zaufanie konsumentów do płatności online. Dwa lata temu 30% badanych, którzy nie robili zakupów w sieci, obawiało się bezpieczeństwa płatności. Obecnie wskaźnik ten spadł do 17%. Jednocześnie 55% e-konsumentów wybiera PayU - podsumowuje Joanna Pieńkowska-Olczak, członek zarządu PayU S.A., Country Manager PayU w Polsce.

Szacuje się, że w przyszłym roku transakcje transgraniczne będą odpowiadały za jedną trzecią całej sprzedaży internetowej. Jak wynika z danych Gemiusa, już 26% internautów w Polsce dokonało zakupu w zagranicznym sklepie internetowym. Otwartość polskich e-konsumentów na zakupy transgraniczne wzrosła w porównaniu do ubiegłego roku o trzy punkty procentowe.

Aby ściągnąć do siebie klientów z zagranicy należy postawić przede wszystkim na wygodę. Najprostszym sposobem jest przetłumaczenie e-sklepu na język klienta. Barierą może być jednak waluta. Dlatego kolejnym krokiem jest spowodowanie, by oferta była przystosowana także pod tym kątem. Ostatnim elementem układanki będzie włączenie odpowiednich metod płatności. W tym zakresie PayU może pomóc dostosować metody płatności do konkretnych rynków, a także przygotować formatki płatnościowe w lokalnych językach i rozliczyć transakcje w różnych walutach w ramach z platformą PayU HUB - przekonuje Pieńkowska-Olczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,99

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 1201
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.