4fun Media kupuje Mustache.pl, w 2019 roku chce mieć 15 mln zł z e-commerce
Firma 4fun Media poprzez swoją spółkę zależną kupiła za 491,5 tys. zł spółkę Mustache Warsaw, do której należy m.in. odzieżowy sklep internetowy Mustache.pl. 4fun Media zapowiada, że w przyszłym roku w segmencie e-commerce osiągnie minimum 15 mln zł wpływów - podają wirtualnemedia.pl
W komunikacie 4fun Media podano, że firma kupiła „wyodrębniony zespół składników materialnych oraz niematerialnych Mustache Warsaw, w tym zobowiązań, przeznaczonych do realizacji określonych działań gospodarczych, wykorzystywanych przez Mustache Warsaw do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia serwisu internetowego dostępnego pod adresem mustache.pl oraz organizacji targów odzieżowych pod marką Mustache Yard Sale”. 4fun Media o wstępnym porozumieniu co do kupna Mustache Warsaw poinformowało w połowie sierpnia br., zaznaczając, że cena wyniesie maksymalnie 480 tys. zł. Ostateczna cena została ustalona na podstawie wyceny sporządzonej przez niezależnego biegłego rewidenta.
W czerwcu firma kupiła za 1,9 mln zł 69,81 proc. udziałów firmy CupSell prowadzącej serwis z ubraniami i gadżetami z nadrukami. W sierpniu od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus za 2,48 mln zł przejęła 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Natomiast we wrześniu poinformowała, że zainwestuje 920 tys. zł w spółkę YRS Ventures 2 (docelowa nazwa: Print Logistic), która będzie zajmować się produkcją ubrań i tworzeniem na nich nadruków.
Firma zapowiedziała, że planuje osiągnąć w 2019 roku co najmniej 15 mln zł wpływów z segmentu e-commerce.

WYBRANE DLA CIEBIE
-
Lidl na Wyspach wprowadza wózki sklepowe dla dzieci
-
Coca-Cola startuje z muzyczną loterią
-
Orzo z odświeżonym, wiosennym menu
- 08:43 Wędliny suszone ZMB Białystok
- Śr 20:02 Ruszyła budowa Galerii Chełm. Lidl wśród najemców
- Śr 20:02 Raport Opineo.pl i Nielsen: Motorem sprzedaży w internecie są tzw. connected...
- Śr 20:02 Zatory płatnicze – zmora handlu i dostawców. Jaki kształt przyjmie regulacja?
- Śr 18:52 TFI Capital Partners chce zyskać jeszcze rok na sprzedaż Piotra i Pawła
- Śr 17:46 Intermarche w Morągu zlikwidowane
- Śr 16:03 Piotr i Paweł planuje nowy wystój w sklepach. Skąd pieniądze?
- Śr 15:49 Chanel kontra Vabun: Renomowane znaki towarowe cieszą się silniejszą ochroną
-
Sierpień'80: Ukraińcy też nie chcą pracować w Biedronce
-
Stokrotka powalczy z Dino o portfele Polaków
-
Poznaj pięć konceptów sklepów Lidl (galeria zdjęć)
-
Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
-
500 tys. zł kary dla Almy Market za nieujawnienie ważnych informacji
-
Kierownicy Biedronki mają zakaz ewakuacji po alarmie bombowym? Jest komentarz...
- 1 Upływa rok od kiedy Piotr i Paweł ma inwestora finansowego. Jaka jest...
- 2 Stocznia Gdańska na koszulkach Reserved
- 3 Eurocash: Małe sklepy kupują u producentów drożej, niż w detalu sprzedają...
- 4 Ekspert: Zakaz handlu w niedziele zahamował wzrost rentowności sieci (wywiad)
- 5 Tesco zwolni setki menadżerów?
- 6 Związkowcy z Auchan okupują hipermarket w Łomiankach
Drodzy Użytkownicy!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.