65-proc. wzrost przychodów z e-commerce w Coccodrillo

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2019 12:20

Grupa CDRL, notowany na GPW dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej, wypracował kolejny rekordowy miesiąc. Przychody z krajowej sieci detalicznej Coccodrillo wyniosły w lutym 8,5 mln zł, a w kanale e-commerce 2,1 mln zł. Oznacza to wzrost o odpowiednio 7 proc. i 65 proc. rdr.

- Konsekwentnie realizujemy założoną strategię wobec brandu Coccodrillo w Polsce, optymalizujemy lokalizacje sklepów stacjonarnych i intensywnie pracujemy nad rozwojem kanału e-commerce. Magazyn, który uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku bardzo usprawnił pracę związane z wysyłką i kompletowaniem zamówień złożonych przez Internet. Chcemy by zakupy online były jeszcze przyjemniejsze dla rodziców, którzy od lat darzą nas zaufaniem i wciąż wybierają produkty Coccodrillo dla swoich dzieci – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL

Narastająco, od stycznia do lutego, przychody wypracowane w polskich sklepach Coccodrillo wzrosły o 1 proc. i wyniosły 19,7 mln zł, wobec 19,6 mln zł rok wcześniej. W tym okresie w krajowym kanale e-commerce Grupa osiągnęła 4,4 mln zł przychodów, które były wyże od ubiegłorocznych o 15 proc.

Na początku bieżącego roku grupa CDRL dokonała zakupu 75,9 proc. udziałów spółki DPM (poprzednio: Handlowo – Przemysłowej Grupie West Ost Union) z Białorusi, zarządzającej siecią supermarketów Buslik – lidera sprzedaży odzieży i akcesoriów dziecięcych w tym kraju. Sieć Buslik posiada kompleksową ofertę dla dzieci do 12 lat, m.in. odzież dziecięcą, obuwie, zabawki i meble.

W styczniu CDRL objęło 69 proc. udziałów w spółce odzieżowej Lemon Fashion i 40 proc. udziałów w Sale Zabaw Fikołki. Lemon Fashion jest pierwszą marką odzieży dziecięcej w Polsce dedykowaną aktywności fizycznej dzieci. Spółka jest projektantem, producentem i dystrybutorem ubrań pod markami Lemon Explore, Lemon Fashion, Thermotex, Actisoft oraz akcesoriów marki Petit Bijou. Dzięki zaangażowaniu w Sale Zabaw Fikołki, spółka pozyskała nowy kanał dotarcia do swoich klientów. W ramach współpracy ze spółką Sale Zabaw Fikołki, prowadzone są 2 sklepy oraz 5 cornerów sprzedażowych pod marką Coccodrillo. W planach do końca 2021 roku, jest zwiększenie lokalizacji sklepów i cornerów pod brandem Coccodrillo, a tym samym sal zabaw Fikołki do 30

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    2,99

  • Min

    2,45

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6858
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.