PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

A.pl: 3 mln zł na rozwój ze sprzedaży akcji w ramach oferty prywatnej

Autor: www.dlahandlu.pl 15 grudnia 2011 11:39

Akcje A.pl Internet - spółki zarządzającej siecią e-delikatesów A.pl i e-sklepem Fresh24.pl - trafią jutro do obrotu na NewConnect. Ze sprzedaży 400 tys. akcji serii F spółka pozyskała w ramach oferty prywatnej 3 mln zł z przeznaczeniem na rozwój działalności i umocnienie pozycji rynkowej.

 Już na początku przyszłego roku spółka zamierza rozszerzyć dostępność oferty biurowej, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych na całą Polskę. Dodatkowo, pełna oferta spożywcza ma być stopniowo wprowadzana w kolejnych miastach Polski.

- Jak najszybsze poszerzanie skali działalności jest naszym priorytetem. Z jednej strony umożliwi nam to umocnienie pozycji na coraz bardziej konkurencyjnym rynku e-grocery. Z drugiej - silna ogólnopolska sieć stanowi bardzo atrakcyjny kanał dotarcia z ofertą marketingową do klientów. Na zlecenie producentów z branży spożywczej czy FMCG możemy nie tylko wysyłać wraz z zakupami materiały informacyjne, ale także próbki produktów, a następnie za pomocą telemarketingu weryfikować opinie klientów. Już spotykamy się z zainteresowaniem firm tego typu usługami i realizujemy pierwsze projekty. Zakładamy, że w przyszłości będzie to dla nas również dodatkowe źródło przychodów i sposób na zwiększenie rentowności biznesu - komentuje Radosław Celiński, prezes zarządu A.pl Internet.

A.pl to obecnie jedne z największych e-delikatesów działających w Polsce. Na koniec 2010 roku z przychodami 5,17 mln zł spółka A.pl Internet plasowała się na piątym miejscu wśród największych firm działających na rynku e-grocery w Polsce. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy z warszawskiego sklepu A.pl przekształciła się w sieć o zasięgu ogólnokrajowym otwierając oddziały w kolejnych miastach, a w październiku br. zakupiła warszawski e-supermarket Fresh24.pl, umacniając swoją pozycję na stołecznym rynku. Obecnie sklepy A.pl obsługują mieszkańców 25 miast w różnych regionach Polski, a wraz z rozwojem sieci systematycznie rosną również przychody A.pl Internet i liczba obsługiwanych klientów. Tylko w listopadzie wartość dostaw wyniosła ponad 1 mln zł. netto, co stanowi wzrost o 126% w stosunku do listopada 2010. Jednocześnie liczba zrealizowanych dostaw zwiększyła się o 186%, a liczba klientów o 208%. Zarząd A.pl Internet szacuje, że w IV kwartale 2012 roku spółka osiągnie próg rentowności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane