PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

A.pl Internet zwiększa przychody o ponad 150 proc., rośnie liczba klientów e-sklepów

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2012 15:49

A.pl Internet zwiększa przychody o ponad 150 proc., rośnie liczba klientów e-sklepów

Spółka A.pl Internet w I kwartale 2012 wykazywała wysoką dynamikę przychodów w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku. Wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 2 765 019 zł, co oznacza wzrost o o 153,36 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku 2011. Liczba dostaw w I kw. br. 14 392 (wzrost o 171,59 proc.), a liczba klientów - 48 908 (wzrost o 276,70 proc.).

Na dynamikę osiągniętej sprzedaży i wolumenu dostaw wpływ miało szereg czynników. Pierwszym z nich jest zakup w połowie października
2011 poszczególnych aktywów majątkowych od spółki Fresh24.pl S.A. (obecnie F24 S.A.). W skład zakupionych aktywów wchodziło m.in. logo sklepu, domena www.fresh24.pl, baza produktowa i system sprzedaży. Drugim czynnikiem wzrostu sprzedaży jest rozwój sieci oddziałów firmy.

Rozszerzenie zasięgu dostaw na całą Polskę pozwala spółce znacząco zwiększyć potencjał pozyskania dodatkowych klientów. Dotychczas delikatesy A.pl obsługiwały wyłącznie klientów z miast, w których funkcjonują stacjonarne oddziały sklepu. Zamówienia złożone na stronie internetowej A.pl przez klientów spoza tych lokalizacji będą dostarczane przez firmę kurierską. Wśród artykułów spożywczych znajdujących się w ofercie ogólnokrajowej nie będzie produktów wymagających specjalnych warunków transportu jak np. nabiał, owoce, produkty mrożone itp.

Spółka poinformowała również o zamknięciu oddziału w Szczecinie (z dniem 31 marca br.) Zdarzenie to jest konsekwencją trwającego procesu restrukturyzacji spółki, mającego na celu poprawę efektywności jej działalności. Pomimo zamknięcia lokalnego oddziału, spółka w dalszym ciągu będzie świadczył usługi dla klientów ze Szczecina, co jest związane z równoczesnym uruchomieniem sprzedaży na terenie całej Polski - czytamy w raporcie.

Zarząd spółki A.pl Internet uważa, że osiągnięte wyniki pokrywają się ze stawianymi przed spółką oczekiwaniami i są równocześnie zdecydowanie wyższe niż przyjęty w założeniach wzrost rynku usług e-grocery.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane