AleRabat: Polacy pokochali zniżki w "Czarny Piątek"

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2018 11:07

AleRabat: Polacy pokochali zniżki w "Czarny Piątek" fot. Shutterstock

O rynku kuponów rabatowych, prognozach dotyczących tegorocznego Black Friday i planach spółki AleRabat.com, rozmawiamy z Rafałem Kopyto, prezesem spółki.

Czy może Pan powiedzieć coś więcej o firmie AleRabat.com?

AleRabat.com jest platformą skupiającą dziesiątki tysięcy kuponów rabatowych do sklepów online, z której każdego miesiąca korzystają miliony użytkowników. Codziennie na naszej platformie jest dostępnych 50 tys. kuponów z 10 tys. sklepów. Jesteśmy obecni na 11 zagranicznych rynkach, naszymi partnerami są takie sklepy jak: Amazon, Walmart, Zalando, AliExpress, Adidas, Empik i wiele innych, polskich i zagranicznych marek.

Firma została założona w 2013 roku, a platforma ruszyła w 2014 roku. Po 8 miesiącach portal odwiedzało już 100 000 użytkowników miesięcznie. Obecnie jest ich 1,3 mln.

Jak działa platforma?

Działanie naszej witryny jest bardzo proste. Konsument wchodzi na AleRabat.com i znajduje interesujący go sklep lub kategorię. Klikając na ikonkę „pokaż kod” otrzymuje kod z kuponu, który wpisuje przy zamawianiu produktu, dzięki czemu otrzymuje zniżkę na swoje zamówienie. Kupony z promocjami od razu przekierowują na odpowiednią podstronę sklepu.

Współpraca z naszymi partnerami, opiera się o model win-win, co oznacza, że zarabiamy tylko wtedy, gdy nasze działania są efektywne i zarabiają też sklepy partnerskie. Sklep generuje kod rabatowy lub przekazuje nam informację o promocji. My dodajemy sklep i kod lub promocję do alerabatowej bazy i promujemy. Informacja dociera do zainteresowanych korzystnymi zakupami, sklep zyskuje nowych klientów.

Wkrótce czeka nas okres wzmożonych zakupów internetowych, związany z tzw. Black Friday. W tym roku ten dzień przypada na 23 listopada. Czy firma już rozpoczęła przygotowania do Black Friday? Na czym one polegają?

Tak, oczywiście, już kilka miesięcy temu rozpoczęliśmy przygotowania, polegają one głównie na planowaniu akcji marketingowych. Musimy też zadbać o kwestie techniczne, ponieważ nasz portal notuje tego dnia kilkusetprocentowy wzrost ruchu.

W tym roku spodziewamy się ponad miliona pobrań kuponów w ciągu jednego dnia i ok. 800 000 internautów.

To będzie duży wzrost wobec ubiegłego roku?

W ubiegłym roku zanotowaliśmy 490 tys. użytkowników, 580 tys. pobranych kuponów i 42 tys. transakcji o wartości 9,7 mln zł, dokonanych za pośrednictwem naszego portalu.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.