Alibaba kupuje niemiecki start-up za 90 mln euro

Autor: dlahandlu.pl za Retail Gazette 9 stycznia 2019 11:39

Alibaba kupuje niemiecki start-up za 90 mln euro Fot. Shutterstock.com

Alibaba kupił berliński strat-up Data Artisans za 90 milionów euro. Chiński gigant e-commerce chce w ten sposób zwiększyć swój wkład w rozwój otwartego oprogramowania Big Data.

Alibaba pracował z Data Artisans od 2016 roku i był zaangażowany w jego finansowanie.

Założony w 2014 roku start-up Data Artisans oferuje otwarte rozwiązania do przetwarzania danych na dużą skalę dla przedsiębiorstw, w tym takich tuzów jak Alibaba, Uber, Zalando i Ebay.

Data Artisans wykorzystuje system Apache Flink, a współzałożyciele przedsięwzięcia, Kostas Tzoumas i Stephan Ewen, są członkami zespołu programistów.

Zdaniem Tzoumasa i Ewena, ​​partnerstwo pozwoli im rozwinąć nowe obszary, których nie badali w przeszłości i upewnić się, że Flink staje się coraz cenniejszą strukturą przetwarzania danych dla nowoczesnego, opartego na danych, przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,98

  • Śr

    3,60

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5468

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.