AliExpress będzie wspierał polskich projektantów? Funduje dostep do zasobów marketingowych

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2019 13:18

AliExpress będzie wspierał polskich projektantów? Funduje dostep do zasobów marketingowych fot. materiały prasowe

AliExpress – globalny portal internetowy, ogłosił właśnie nawiązanie współpracy ze Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru oraz Cracow Fashion Week. W ramach podjętych działań, AliExpress zostało głównym partnerem tego modowego wydarzenia na przynajmniej rok.

Dzięki współpracy, Cracow Fashion Week organizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania oraz Miasto Kraków, zyskuje możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów, którzy korzystają z AliExpress, dostęp do zasobów marketingowych oraz wykorzystanie platformy o globalnym zasięgu. Jest to szczególnie cenna wartość dla młodych projektantów związanych z Cracow Fashion Week. Współpraca AliExpress i organizatorów pokazu zapowiada także start corocznej akcji promocyjnej „AliExpress Anniversary Sale”, która potrwa od 20 marca do końca miesiąca.

- W ciągu ostatnich dwóch lat AliExpress w szybkim tempie znacznie zwiększyło swoją obecność na polskim rynku. Na ten wzrost złożył się szeroki i zróżnicowany wybór produktów oraz silna koncentracja na wysokiej jakości doświadczeniu użytkownika. Skupienie uwagi na wykorzystaniu potencjału social mediów w realizowaniu działań e-commerce (tzw. social commerce) okazało się bardzo atrakcyjne, szczególnie dla młodszych odbiorców w Polsce - podaje firma.

- Poprzez naszą współpracę z Cracow Fashion Week chcemy dać możliwość zarówno organizatorom wydarzenia, jak i polskim projektantom, pozycjonowania się oraz budowania własnej marki, wśród naszych globalnych klientów i użytkowników – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress.

Stałe poszerzanie oferty produktowej z nowych krajów jest jednym z kluczowych obszarów rozwoju firmy AliExpress.

AliExpress to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    7,37

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7037
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.