AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami

Autor: dlahandlu.pl 17 września 2019 09:34

AliExpress inwestuje we współpracę z polskimi youtuberami Fot. materiały prasowe

Ruszyła kampania, w ramach której twórcy topowych kanałów z sieci LifeTube: Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja zachęcają do skorzystania z nowej promocji sklepu AliExpress. LifeTube odpowiada za koncepcję oraz koordynację działań.

Zadaniem youtuberów jest zachęcenie ich widzów do założenia konta w sklepie internetowym AliExpress. Wykorzystują do tego spersonalizowane kody rabatowe (matura828, bakusiowo828, jelenie828), dzięki którym każdy nowy użytkownik otrzyma 4 dolary zniżki (przy zakupie za minimum 5 dolarów). Youtuberów zaangażowanych w kampanię subskrybuje obecnie ponad półtora miliona osób, a ich kanały są jednymi z najpopularniejszych w swoich kategoriach - parentingowej, edukacyjnej oraz rozrywkowej.

Kampania, która wprowadza AliExpress na polski YouTube, potrwa do końca września. Influencerzy opublikowali już pierwsze dedykowane filmy oraz posty w mediach społecznościowych. Dzięki dobraniu twórców z różnych kategorii tematycznych ich komunikaty dotrą do zróżnicowanej widowni. LifeTube odpowiada za stworzenie konceptu kampanii, dobranie profesjonalnych i zasięgowych influencerów oraz koordynację realizacji świadczeń.

- Polska jest dla nas jednym z kluczowych rynków, dlatego kontynuujemy akcję promocyjną skierowaną do nowych użytkowników. Myślimy zwłaszcza o młodych klientach - powiedział Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,08

  • Min

    1,78

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7786
Ilość aktualnych ofert: 476982

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.