Allegro uruchamia czat dla sprzedawców

Autor: dlahandlu.pl 7 marca 2018 10:48

Liczba sprzedanych na Allegro przedmiotów przekracza już milion dziennie. Dlatego firma wprowadza Czat Allegro – krok ku nowym formom komunikacji klientów i sprzedających z serwisem.

Narzędzie Czat Allegro jest obecnie dostępne dla sprzedających, którzy promują lub planują promować swoje oferty przez reklamy Allegro Ads. Jak podkreśla Kornelia Musiałowska-Kałużna, Senior Customer Experience Manager w Allegro, trwają już prace nad wdrożeniem czatu dla klientów i partnerów Allegro korzystających z innych funkcji serwisu.

Czat dla usługi Allegro Ads to pierwszy tego typu kanał kontaktu i pierwszy z wielu kroków zaplanowanych w strategii Customer Experience w Allegro do 2020 roku. – Chcemy, żeby kontakt z nami był bardziej dostępny. Tak, abyśmy mogli oferować pomoc w czasie rzeczywistym. Zależy nam, żeby nasza obecność i wsparcie były odczuwalne, a pomoc trafiona w punkt. Chcemy, aby kupujący mieli radość z transakcji, a sprzedający potrafili maksymalnie wykorzystać naszą platformę do rozwijania swojego biznesu – zaznacza Kornelia Musiałowska-Kałużna.

Czat jest dynamicznym kanałem kontaktu pozwalającym na rozmowę w czasie rzeczywistym, ale zachowuje zalety formy pisemnej. Pozwala to na przykład pisać na czacie i robić coś innego w tej samej chwili. Obsłudze serwisu pozwala odpowiedzieć na pytania i wątpliwości dokładnie wtedy, gdy takie się pojawiają.

Czat Allegro Ads wystartował 27 lutego 2018 roku. Jest dostępny na stronie www.ads.allegro.pl po zalogowaniu do panelu. Zespół po drugiej stronie ekranu odpowiada na bieżące pytania sprzedających od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. – W przyszłości wydłużymy godziny aktywności i będziemy pracować też w weekendy. Teraz poza godzinami działania czatu z Allegro można skontaktować się mailowo. Skróciliśmy czas obsługi kupujących i sprzedających na Allegro i już teraz na niemal 90% pytań odpowiadamy w czasie krótszym niż 6 godzin – uzupełnia Kornelia Musiałowska-Kałużna.

W Allegro powstał pierwszy zespół obsługujący klientów zarówno mailowo, jak i w kanałach real-time, czyli telefonicznie i przez czat.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Czekamy 2018-03-08 08:17:45

    Czekamy na czat do pracowników Allegro :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,10

  • Min

    1,35

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane