Allegro uruchamia usługę oddzwaniania

Autor: dlahandlu.pl 4 lipca 2019 11:40

Allegro uruchamia usługę oddzwaniania Fot. materiały prasowe

Allegro uruchomiło nową formę kontaktu tzw. callback, który pozwala klientom i sprzedającym zamówić rozmowę telefoniczną z doradcą Allegro - natychmiast lub w dogodnym momencie.

W 2018 roku Allegro poszerzyło swój zespół doradców (który obecnie przekracza 370 osób), poprawiło proces odpowiedzi na maile, wdrożyło nowe kanały kontaktu dostępne w czasie rzeczywistym (np. czat czy messenger) oraz powołało specjalny zespół do obsługi klientów w mediach społecznościowych. Teraz kupujący jak i sprzedający mogą zamówić rozmowę, która może odbyć się w najdogodniejszym czasie.

Zamówienie można złożyć poprzez stronę Allegro Pomoc. Poszukując informacji lub próbując znaleźć rozwiązanie problemu, klient znajdzie odpowiedni temat w Pomocy, który powinien doprowadzić go, krok po kroku, do rozwiązania. Jeżeli tak się nie stało, albo jeżeli kwestia jest złożona, pojawia się możliwość skontaktowania z Allegro, w tym możliwość zamówienia rozmowy.

Większość kontaktów dotyczących zakupów na Allegro odbywa się bezpośrednio pomiędzy sprzedającym a kupującym poprzez wiadomości lub w przypadku problemów z zakupem z wykorzystaniem systemu mediacji, czyli Dyskusji. Miesięcznie otwieranych jest średnio 100 tys. Dyskusji, co jest marginalną liczbą w stosunku do 20 milionów transakcji, które mają miejsce na platformie. 94% Dyskusji jest rozwiązana pomyślnie, a aż 80% z nich nie ma w ogóle potrzeby angażowania doradców Allegro.

Uruchomienie możliwości zamawiania rozmowy telefonicznej zostało bardzo pozytywnie przyjęte przez sprzedawców Allegro, ponieważ kwestie z którymi się spotykają najczęściej wymagają natychmiastowej reakcji. Sprzedawcy są grupą klientów Allegro, którzy najczęściej korzystają z kanałów kontaktu obsługiwanych w czasie rzeczywistym. 

Od czasu uruchomienia dla pierwszych grup klientów, rozmowa telefoniczna z doradcą okazała się bardzo popularna wśród osób z grupy wiekowej 65 lat i więcej. Używają tej metody o 50% chętniej niż pozostali klienci. Jednocześnie są o 39% mniej zainteresowani kontaktem za pośrednictwem czata, który jest najczęściej wybierany przez najmłodszych klientów Allegro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Tomasz 2019-07-04 13:48:41

    To czytając między wierszami, szykuje sie kolejna podwyżka prowizji , bo ktoś to musi utrzymać...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,79

  • Śr

    4,13

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6842
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.