Allegro wprowadza aplikację Facebooka, by usprawnić system komunikacji z klientami

Autor: dlahandlu.pl 13 lipca 2018 11:17

Allegro wprowadza aplikację Facebooka, by usprawnić system komunikacji z klientami fot. materiały prasowe Allegro

Allegro od 12 lipca 2018 udostępniło oficjalny kanał do komunikacji przez aplikację WhatsApp wykorzystując WhatsApp Business. Dzięki temu klienci i sprzedawcy będą mogli komunikować się z obsługą serwisu, ale także mieć szybki dostęp do najczęściej pojawiających się pytań czy do podstawowych danych o firmie i innych opcji w przyszłości.

Na kanale będzie można na bieżąco poprosić o wsparcie w zakupach i sprzedaży, zapytać o aktualne akcje promocyjne czy też zapytać o zasady działania Allegro. Kanał Allegro jest zarejestrowany pod numerem 573 449 254. Wystarczy wyszukać go w aplikacji WhatsApp i można nawiązać konwersację.

- Otwieramy nowy kanał komunikacji z klientami i sprzedawcami przy pomocy wiadomości tekstowych, bo widzimy, że są oni coraz aktywniejsi w zyskującej popularność aplikacji - mówi Jakub Kłoczewiak, Customer Experience Director w Allegro.

Przeczytaj także:

- To kontynuacja zmian, jakie od wielu miesięcy przeprowadzamy w obsłudze klientów. Robimy to dla wygody wszystkich, którzy na Allegro sprzedają lub kupują. Chcemy być obecni nie tylko w z góry określonych przez nas kanałach, ale wchodzić w inne, naturalne dla naszych klientów i sprzedawców kanały komunikacji. W ciągu ostatnich 6 miesięcy liczba zgłoszeń obsłużonych przez Facebooka i inne miejsca w Internecie podwoiła się. Dziś otwieramy kanał tekstowy w WhatsApp, ale w przyszłości możliwe jest, że uruchomimy w tej aplikacji także kanał głosowy - dodaje Jakub Kłoczewiak.

WhatsApp to należąca do Facebooka zyskująca w Polsce popularność aplikacja mobilna.  Pozwala m.in. na wymianę wiadomości tekstowych bez konieczności płacenia za SMSy. Obecnie według szacunków PBI/Gemius z WhatsApp korzysta średnio 4,5 miliona Polaków miesięcznie. WhatsApp jest dostępny na wszystkie popularne platformy, w tym: Android, IOS, Windows Phone czy Blackberry.

Allegro już od pewnego czasu usprawnia system komunikacji z klientami. Jakub Kłoczewiak, który był uczestnikiem Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2018 podkreślał, że jego firma wdrożyła np. nowoczesny system CMR, otwiera nowe kanały kontaktu, np. czat, niemal podwoiła liczbę osób do obsługi klienta, a na maile odpowiada przeciętnie w dwie godziny.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tomasz 2018-07-13 13:43:27

    Jedyne co allegro usprawnia to opłaty i prowizje . Wiec koniec niezależnych sprzedawców na tym portalu jest coraz bliższy

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.