PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Alma24.pl testuje sprzedaż online na terenie dwóch województw

www.portalspozywczy.pl 17 maja 2012 15:40

E-sklep Almy testuje w dwóch województwach sprzedaż online - także w małych miejscowościach, oddalonych od aglomeracji.

Jego zdaniem, wielu klientów nie ma jeszcze świadomości, że można kupować żywność przez internet. Jak podkreślił, sklep internetowy Almy ma obecnie około 50 proc. udziału w rynku sprzedaży internetowej żywności, pomimo tego, że sama Alma ma niewielki udział w rynku handlu.

- Alma24 powstała po to, by pozwolić na dostęp do naszego unikalnego asortymentu - mamy produkty wyjątkowe, sprowadzane często na wyłączność. Problemem było to, że Alma ma mało sklepów. Celem było to, by ta oferta była dostępna także dla osób, które nie mieszkają blisko sklepów - tłumaczył Stanisław Krzaklewski, dyrektor projektu internetowego Alma24.pl.

- To się sprawdziło - teraz docieramy do małych miasteczek, bo dostarczamy w okolicach 20-30 km od aglomeracji. Tam są często klienci, którzy przeprowadzają się z dużych miast. Na zasadzie pilotażu wprowadzamy także sklep internetowy w dwóch województwach, gdzie będziemy starali się obsłużyć całe województwo. Myślę, że będziemy w stanie znaleźć klientów - dodał.

Stanisław Krzaklewski podkreślił, że minimalny czas dostawy w sklepie Alma24.pl to cztery godziny, ale w okresie natężenia zakupowego, na przykład przed różnego rodzaju świętami, należy zamawiać nawet kilka dni wcześniej.

- Często zamawiają u nas klienci, którzy wyjeżdżają na przykład na tygodniowe wakacje i chcą zaraz po powrocie mieć w domu świeże zakupy - mówił dyrektor Alma24.pl. Jego zdaniem, znaczenie kanału internetowego będzie rosło, kiedy coraz więcej sieci zacznie go realizować.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane