Amazon chce dotrzeć do najmłodszych konsumentów

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 3 kwietnia 2018 11:56

Amazon szuka sposobów na dotarcie do konsumentów generacji „Z”, a więc obecnych nastolatków, którzy nie posiadają kont bankowych i kart debetowych. Gigant światowego e-handlu już rozpoczął rozmowy z bankami, które mogą zakończyć się pojawieniem się nowego rodzaju kont dla osób nieletnich – informuje serwis esmmagazine.com.

Nastolatki, znane również jako Generacja Z, nie posiadają kart debetowych i kredytowych, a także kont bankowych i wolą chodzić do sklepów fizycznych, by kupować rzeczy, które mogą kupić online. To duże wyzwanie dla Amazona. Jednak lider światowego e-commerce już rozpoczął rozmowy z bankami, w tym JPMorgan Chase i Capital One, aby stworzyć produkt na wzór rachunków bieżących, skierowanych właśnie do tej grupy konsumentów.

Dzieci poniżej 18 roku życia zazwyczaj nie mogą zarejestrować konta bankowego bez zgody rodziców, a prowadzenie kont dla uczniów szkół średnich często wiąże się z miesięcznymi opłatami za usługi i opłatami za przekroczenie stanu konta. – Pojawia się więc szansa, że ​​Amazon poprawi poziom usług bankowych – mówi Stuart Sopp, dyrektor generalny Current, startupu, który oferuje karty debetowe nastolatkom.

Ponieważ wielu młodych ludzi nie kwalifikuje się do kart kredytowych, Amazon stworzył kartę pseudo-debetową o nazwie Amazon Cash, która pozwala nastolatkom odkładać pieniądze w drogeriach takich jak 7-Eleven i CVS i dodawać je do portfela Amazon, z którego mogą korzystać online.

Według ekspertów, jest to kolejny sposób dla Amazona na ekspansję.  - Ich marka dociera do każdego miejsca, do którego mogą dotrzeć ich macki - mówi Tim Barefield, dyrektor zarządzający w firmie konsultingowej Kotter International.

Amazon wie jak docierać do swoich użytkowników. Na przykład daje studentom zniżki na członkostwo w Amazon Prime, zapewniając bezpłatną wysyłkę i dostęp do przesyłania strumieniowego wideo. Dzięki temu młodzi ludzie, gdy zaczną podejmować więcej własnych decyzji dotyczących wydatków, będą kupować produkty Amazon.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,32

  • Śr

    6,29

  • Min

    3,23

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8027

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.