PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Amazon wydał ponad 800 mln dol na rozwój oferty darmowej dostawy

Autor: PAP 25 października 2019 10:09

Amazon wydał ponad 800 mln dol na rozwój oferty darmowej dostawy fot. shutterstock

Zysk Amazona w trzecim kwartale 2019 roku wyniósł 4,23 USD na akcję i okazał się niższy od oczekiwań analityków, którzy spodziewali się zysku w wysokosci 4,62 USD na akcję. Po publikacji wyników akcje Amazona w handlu pozasesyjnym zniżkują ponad 9 proc.

Lepsze od oczekiwań były natomiast przychody Amazona. Wyniosły one w trzecim kwartale 70 mld USD (wzrost o 24 proc.) wobec konsensusu na poziomie 68,8 mld USD.



W ocenie analityków wzrost przychodów to efekt dużych nakładów inwestycyjnych. Amazon wydał ponad 800 mln USD w drugim kwartale na rozwój oferty darmowej dostawy w ciągu jednego dnia, która objęła swoim zasięgiem więcej produktów i regionów.



Rynek oczekuje, że Amazon będzie kontynuował program inwestycyjny w kolejnych kwartałach.



Dodatkowo koncern postawił na zwiększone wydatki na rozwijający się biznes chmurowy, a także na poprawę efektywności sił sprzedażowych.



Amazon spodziewa się, że w czwartym kwartale jego przychody wyniosą między 80 a 86,5 mld USD, co jest prognozą poniżej oczekiwań analityków. Spodziewali się oni przychodów spółki w trzech ostatnich miesiącach 2019 roku w wysokości 87,4 mld USD

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7721
Ilość aktualnych ofert: 499698

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.