Amerykanie szukają produktów za granicą - jak do nich dotrzeć?

Autor: pr, dlahandlu.pl 14 marca 2019 12:48

USA są obecnie jednym z najatrakcyjniejszych kierunków rozwoju dla przedsiębiorców e-commerce. Wielkość tamtejszego rynku konsumenckiego, otwarcie Amerykanów na import, szybki wzrost e-commerce oraz skłonność do kupowania w zagranicznych sklepach internetowych powoduje, że sprzedaż online za ocean staje się dla polskich handlowców szansą na lukratywny biznes.

Eksperci DHL Express analizują amerykański rynek handlu online, potrzeby tamtejszych konsumentów, a także wskazują jak do nich dotrzeć.

Rynek importowy – jego wartość wyniosła w 2018 roku 3,12 biliona dolarów, co odpowiada 14 proc. światowego importu. 40% użytkowników internetu w Stanach ma już doświadczenia związane z zakupami w zagranicznym sklepie online, a 77% deklaruje takie plany. W połączeniu z wielkością rynku przekłada się to na imponujące liczby: w sumie w samym 2018 roku zakupów zagranicznych dokonały prawie 42 miliony Amerykanów. Wartość nabytych przez nich towarów wyniosła ponad 80 miliardów dolarów.

- Amerykanie bardzo chętnie szukają zarówno okazji zakupowych, jak i niepowtarzalnego asortymentu za granicą. Wśród importowanych do Stanów produktów szczególnym powodzeniem cieszą się urządzenia i akcesoria elektryczne oraz elektronika, które łącznie odpowiadają za niemal 1/3 importu Stanów Zjednoczonych, ale również sprzęty medyczne i optyczne. W samym 2017 roku wartość ich importu wyniosła ponad 80 miliardów dolarów. Duże, 10-procentowe wzrosty sprzedaży odnotowują również odzież i produkty do pielęgnacji osobistej – mówi Edwin Osiecki, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w DHL Express (Poland).

W 2017 roku mobilna sprzedaż wyniosła w USA 156 miliardów dolarów, a do 2020 roku ma ona stanowić już 50% transakcji e-commerce. Ciekawe i wygodne rozwiązania mobilne zwiększają szansę dotarcia do tamtejszego konsumenta. Podobnie jest z zaproponowaniem szerokiego wachlarza płatności mobilnych.

Kluczowe są także rozwiązania logistyczne, które ułatwią klientom kwestie związane ze śledzeniem czy odbiorem przesyłek, dając mu poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad zakupami. Przykładem jest oferowana przez DHL Expres usługa On Demand Delivery, która z pozycji telefonu pozwala nie tylko na śledzenie obecnego statusu przesyłki, ale również na dowolną zmianę czasu i miejsca doręczenia.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7649
Ilość aktualnych ofert: 543679
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.