Aukcje internetowe bardziej popularne niż zakupy grupowe

Autor: media2.pl 27 czerwca 2011 11:06

8 proc. osób korzysta z zakupów grupowych, a 13 proc. ze zniżek znalezionych w internecie na portalach społecznościowych takich jak Facebook - wynika z badania "Oszczędnościowy Barometr ING", sporządzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego przez Millward Brown SMG/KRC.

W sieci powstają nowe serwisy z zakupami grupowymi, ale jak pokazują badania ING z serwisów tych korzysta jedynie co 12 Polak. Największą popularnością wśród Polaków cieszą się natomiast internetowe serwisy aukcyjne (typu Allegro.pl).

Tylko trzecia osoba korzystająca z Facebooka deklaruje, że zdarza się jej dokonywać zakupów w sklepach internetowych za jego pośrednictwem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane