Badanie SMG/KRC: Tylko 6 proc. respondentów kupuje żywność w internecie

Autor: PAP 14 listopada 2011 12:18

Produktami najczęściej kupowanymi w sklepach internetowych są książki, filmy i muzyka - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC.

Coraz większą popularnością cieszą się internetowe zakupy sprzętu elektronicznego i odzieży.
Ponad połowa ankietowanych przyznała, że w ciągu ostatniego roku korzystała z internetowych księgarni, sklepów muzycznych i multimedialnych. Większość, bo aż 61 proc. spośród kupujących książki, albumy i płyty w internecie, stanowiły kobiety.  Tylko 17 proc. osób korzystających na co dzień z internetu nie zrobiło w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupów w sieci.

Niewielu badanych przyznało, że za pośrednictwem sklepów internetowych kupuje dobra luksusowe, jak biżuteria czy zegarki, oraz artykuły żywnościowe. Było to odpowiednio 11 i 6 proc

  • Agnieszka 2011-11-20 23:55:48

    A ja zamawiam na Frega24 bardzo chętnie, bo przywożą mi do domu zakupy nie tylko codziennego użytku, ale też ciężkie i mało praktyczne w noszeniu. Mają też bardzo dobre ceny. Po rzeczy typu owoce, warzywa, wolę sobie pójść do sklepu i wybrać takie jakie mi sie podobają ;)

  • Marta 2011-11-17 14:12:10

    Ja chętnie kupuje w internecie żywność . Niestety wybór we Frega24 jest niewielki. W Kielcach nie ma konkurencji. Nie widzę, żeby wchodziły nowe produkty, które mnie interesują po całej zgrzewce. Pozostały mi hurtownie. Ostanio udało mi się nawiązać kontakt z hurtownią warzyw i owoców. Mam taniej i przywożą mi do domu ziemniaki, wiaderka kapusty kiszonej, i różne owoce.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane