Badanie: Zalando najchętniej odwiedzanym e-sklepem odzieżowym

Autor: wirtualnemedia.pl 4 stycznia 2019 11:14

W listopadzie ub.r. Zalando.pl odwiedziło 3,01 mln realnych użytkowników, zapewniając serwisowi 10,77 proc. zasięgu w polskim internacie. Odwiedzający wykonali na stronie 108,76 mln odsłon, a każdy spędził na niej przeciętnie 32 minuty - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Zalando.pl jest najpopularniejszym e-sklepem odzieżowym we wszystkich tych statystykach. Zajmujący drugą pozycję Bonprix.pl zanotował 2,89 mln użytkowników, 63,58 mln odsłon oraz 15 minut i 59 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. eObuwie.com.pl miało 2,66 mln użytkowników, 38,78 mln odsłon oraz 13 minut i 22 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a HM.com - 2,62 mln użytkowników, 56,5 mln odsłon oraz 14 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania.

Firma zarządzająca tym pierwszym serwisem od ponad trzech lat należy do grupy kapitałowej CCC (za 75 proc. jej udziałów CCC zapłaciło 130 mln zł), a niebawem sama ma wejść na warszawską giełdę.

W sierpniu ub.r. eObuwie uruchomiło swój pierwszy sklep stacjonarny. Ponad 2 mln użytkowników odwiedziło jeszcze Born2be.pl (przy 2,03 mln odwiedzających miał 35,5 mln odsłon), a po ponad milion - Orsay.com (1,3 mln użytkowników i 12,54 mln odsłon) oraz Answear.com (1,17 mln użytkowników i 10,76 mln odsłon). Ponadto w zestawieniu są Deichmann.com, Topsecret.pl i Denley.pl.

Czytaj więcej na: wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6540
Ilość aktualnych ofert: 272761

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.