Blogerzy wywindowali sprzedaż Frisco.pl

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2019 13:36

Blogerzy wywindowali sprzedaż Frisco.pl Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. Fot. PTWP

Internetowy supermarket Frisco.pl, będący wspólną inwestycją funduszu MCI.TechVentures oraz inwestora strategicznego Eurocash, w pierwszych czterech miesiącach 2019 r. sprzedał 9 mln produktów, przekraczając 10,5 mln zł sprzedaży miesięcznej. Zarząd Frisco.pl zaznacza, że tak satysfakcjonujący wynik wiąże m.in. się z synchronizacją supermarketu online z portalami „fit-blogerów”.

– Od początku roku nasz e-sklep dostarczył ponad 9 mln produktów do klientów. To bardzo satysfakcjonujący wynik, który pozwala nam zakładać dalsze stabilne wzrosty. Nie bez znaczenia dla uzyskanego rezultatu była decyzja o zsynchronizowaniu naszej platformy z portalami poświęconymi dietom. To kolejny krok w stronę ekspansji naszej marki. Obecnie wszystko przebiega zgodnie z założeniami, jakie ustanowiliśmy na rok bieżący – mówi Grzegorz Bielecki, p.o. Prezesa Frisco.pl.

Na wzrost sprzedaży znaczący wpływ ma wprowadzona przez spółkę nowa odsłona e-sklepu, w której zastosowano nowe rozwiązania UX. Ponadto Frisco.pl zdecydowało się na zintegrowanie sklepu online z portalami dietetycznymi takimi jak BeDiet.pl (strona Ewy Chodakowskiej), Vitalia.pl oraz Qczaj.pl. Dzięki wprowadzeniu tej innowacji, klienci za pomocą jednego kliknięcia mogą dodać do swoich koszyków wszystkie potrzebne produkty do przygotowania dietetycznych posiłków. Funkcjonalność ta jest odpowiedzią na coraz bardziej popularne diety pudełkowe i zdrowe odżywianie się.

Frisco.pl obsługuje 40% warszawskiego rynku e-grocery. W 2018 r. zrealizowało sprzedaż na poziomie ok. 100 mln zł. Wynik ten uplasował spółkę na pozycji lidera w Polsce. Co istotne, warszawski rynek skupia blisko 50% całej sprzedaży e-grocery w kraju. MCI szacuje, że w 2018 r. ta kategoria w Warszawie urosła wartościowo o 14%.

– Rośniemy zdecydowanie szybciej niż polski rynek i wyznaczamy na nim trendy. Przygotowujemy się do przeprowadzki do nowego magazynu, co pozwoli nam utrzymać tempo wzrostu, przyśpieszyć operacje i ograniczyć jednostkowe koszty. Aktualnie Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player oraz głównym motorem napędowym sektora e-grocery w skali całego kraju – skomentował Grzegorz Bielecki.

.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



PARTNER SERWISU


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,90

  • Min

    4,43

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7908
Ilość aktualnych ofert: 475229

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.