Carrefour będzie sprzedawać online w Afryce

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2018 14:48

Carrefour podpisał umowę partnerską z nigeryjskim graczem e-commerce, firmą Jumia, aby sprzedawać swoje produkty online w czterech krajach afrykańskich: Kamerunie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Kenii i Senegalu.

Dzięki współpracy francuska grupa supermarketów może teraz oferować swoje produkty online w Afryce, podczas gdy dla Jumii kooperacja oznacza przede wszystkim rozszerzenie oferty. Partnerstwo będzie początkowo koncentrować się na czterech rynkach, na których działają obie firmy. Dzięki platformie Jumia produkty Carrefoura będą dostarczane na terenie tych krajów, a klienci będą mogli korzystać z darmowych zwrotów w ciągu siedmiu dni. Dla konsumentów przewidywane są różne opcje płatności (gotówka przy odbiorze, mobile lub karty kredytowe). Oferta nie obejmuje świeżej żywności.

Umowa zapewni francuskiemu detaliście lepszy dostęp do afrykańskich klientów. - Carrefour i jego partnerzy mają wielokanałową strategię, która opiera się na najlepszych lokalnych graczach e-commerce. Odkąd Jumia zdołała zdemokratyzować handel elektroniczny w Afryce, a jego baza klientów się rozszerza, jest oczywistym partnerem dla naszego rozwoju na kontynencie - mówi dyrektor sieci ds. współpracy międzynarodowej, Patrick Lasfargues.

Jumia, wiodąca afrykańska platforma handlu elektronicznego, działa obecnie w czternastu krajach. Carrefour prowadzi 227 sklepów franczyzowych w Afryce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7094
Ilość aktualnych ofert: 0
Ilość aktualnych ofert: 397 708

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.