Carrefour integruje platformy internetowe

Autor: dlahandlu.pl 9 marca 2018 09:46

Carrefour integruje platformy internetowe

Sklep ecarrefour.pl został połączony z Marketplace Carrefour.pl w celu stworzenia jednej platformy internetowej, na której klienci mogą zrobić wszystkie zakupy – spożywcze i przemysłowe. Jest to element strategii rozwoju handlu internetowego sieci Carrefour, w ramach której poszerzeniu uległa oferta przemysłowa od zewnętrznych dostawców. Jednocześnie asortyment produktów spożywczych nie uległ zmianie - poinformowało naszą redakcję biuro prasowe Carrefoura.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec 2015 roku. Jego asortyment początkowo obejmował produkty non-food, z czasem dodano do oferty produkty spożywcze. W ramach rozwoju tego projektu, Carrefour zintegrował e-sklep z usługami click&collect i „SąSiatki”.

Pod koniec października Carrefour wdrożył na swojej stronie internetowej koncept Marketplace, do którego dołączają zewnętrzni dostawcy.

- Dzięki Carrefour Marketplace wszyscy wygrywają. Klienci, którzy mogą zrobić wygodnie zakupy w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach. Dostawcy, którzy mogą ograniczyć koszty związane z technologią i marketingiem, a także dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych odbiorców – mówiła Bożena Nawara-Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska. – A Carrefour korzysta na dotarciu do nowych grup klientów, zainteresowanych produktami dotychczas niedostępnymi w naszych sklepach.

W ogłoszonym na początku roku Carrefour przedstawił strategię dla grupy na najbliższe cztery lata. Plan "Carrefour 2022", opiera się na czterech filarach: wdrożeniu nowej organizacji grupy, osiągnięciu wzrostu konkurencyjności i produktywności, na rozwoju omnikanałowości oraz na oferowaniu wysokiej jakości produktów.

Carrefour chce rozwijać ideę omnikanałowości i inwestować w rosnące formaty, by stać się liderem w branży e-commerce żywności.

W projekty cyfrowe Carrefour zainwestuje do 2022 roku około 2,8 mld euro. Zamierza także uruchomić jeszcze w 2018 r. jedną platformę we Francji, Carrefour.fr. Carrefour stawia sobie za cel, by do 2022 roku obroty żywnością w kanale e-commerce wynosiły 5 miliardów euro (na poziomie całej grupy), a udział w rynku e-handlu spożywczego we Francji do 2022 roku wyniósł 20 proc.

Carrefour zamierza także zaoferować klientom szeroką gamę usług omnichannel podczas zakupów w fizycznych sieciach. I tak rozwijane będą usługi: dostawy do domu, Drive oraz click & collect.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Monia 2018-03-09 14:15:55

    Marketplace Carrefour w temacie artykułów spożywczych ma niewiele wspólnego z marketplacem - bo wybór mleka czy sosu jest nadal tylko od jednego pośrednika = Carrefour, który może kogoś wpuścić na swoje półki lub nie... słaby koncept a tylko mydli ludziom oczy i odciąga od faktycznych marketplaców jakim jest np. Allegro dla detalu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,59

  • Śr

    3,49

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane