Carrefour otworzył platformę do obsługi e-commerce pod Paryżem

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2018 11:19

Grupa Carrefour otworzyła w Aulnay-sous-Bois pod Paryżem platformę logistyczną do obsługi zamówień internetowych. Magazyn ma powierzchnię 26 tys. metrów kw. i do końca tego roku będzie obsługiwać około 50 punktów typu Drive.

Początkowo budynek będzie obsługiwany ręcznie, jednak zostanie zmechanizowany w 2019 roku, co pozwoli na ponad dwukrotne zwiększenie realizacji zamówień, z 3500 do 8000 zamówień na dzień.

- Wygranie bitwy o dostawy e-commerce w centrach miast jest kluczowym wyzwaniem dla Carrefour. Dzięki nowej platformie będziemy mogli obsługiwać nasze punkty sprzedaży Drive w regionie Paryża. Ten obiekt będzie dodatkowym atutem dla naszej Grupy i umożliwi Carrefour podniesienie różnorodności i jakości usług na zupełnie nowy poziom - powiedział Alexandre Bompard, prezes i dyrektor generalny Grupy Carrefour.

Przypomnijmy, że w ramach pięcioletniego planu transformacji grupy, który został przedstawiony przez prezesa Alexandre Bompard w styczniu, Carrefour ogłosił plany zainwestowania 2,8 miliarda euro w rozwój cyfrowych i wielokanałowych operacji. Sieć chce stać się wiodącym detalistą omnichannel i zwiększyć obroty w handlu e-commerce do 5 miliardów euro do 2022 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane