Carrefour realizuje plan transformacji cyfrowej. Wprowadza aplikację Carrefour Pay

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 26 marca 2018 11:41

Carrefour realizuje plan transformacji cyfrowej. Wprowadza aplikację Carrefour Pay fot. Carrefour

Carrefour wprowadza na rynek mobilną aplikację umożliwiającą płatności bezgotówkowe i dającą dostęp do programów lojalnościowych i kuponów rabatowych. Aplikacja Carrefour Pay jest dostępna na Androida i może być używana w 3000 sklepach sieci, akceptujących płatności zbliżeniowe, we Francji oraz w innych krajach - informuje esmmagazine.com.

Aby skorzystać z aplikacji, kupujący rejestrują w niej dane swojej karty bankowej. Podczas zakupów, prezentują swój telefon w kasie, a płatność jest automatycznie pobierana z ich konta.

Usługa jest obecnie dostępna dla klientów posiadających karty PASS, MasterCard lub C-Zam, ale Carrefour twierdzi, że wszystkie karty bankowe zostaną dodane do systemu.

W ramach pięcioletniego planu transformacji grupy, który został przedstawiony przez prezesa Alexandre Bompard w styczniu, Carrefour ogłosił plany zainwestowania 2,8 miliarda euro w rozwój cyfrowych i wielokanałowych operacji. Sieć chce stać się wiodącym detalistą omnichannel i zwiększyć obroty w handlu e-commerce do 5 miliardów euro do 2022 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,06

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.