Carrefour rozwija omnichannel w Belgii

Autor: dlahandlu.pl 19 lutego 2018 14:19

Carrefour otwiera w lutym w Belgii sześć nowych punktów odbioru w ramach usługi Drive, a w całym 2018 roku planuje otworzyć ich 70. Detalista poszerzył także funkcje w swojej aplikacji dostępnej w tym kraju.

Na dzień 31 grudnia 2017 r. klienci Carrefoura mieli do wyboru jeden z 179 punktów odbioru, podczas składania zamówienia za pośrednictwem usługi Drive na Carrefour.eu. Spółka zakłada, że przed końcem 2018 r. zostanie oddanych do użytku łącznie 70 nowych punktów odbioru Drive tak, że do 31 grudnia powinno ich być w sumie 249.

W ubiegłym tygodniu Carrefour Belgia poinformował o rozszerzeniu funkcji do swojej aplikacji. Nowe funkcje będą polegały między innymi na: wyświetlaniu liczby punktów bonusowych, które zebrał klient, automatycznym dodawaniu przy kasie kuponów (wcześniej trzeba je aktywować), a także wyświetlaniu listy wszystkich zakupów dokonanych w sklepie, a także zamówień złożonych online. Klienci mogą wyszukiwać i wybierać ulubione produkty, mogą wypełniać, poprawiać i składać zamówienia przez Internet lub wysyłać zamówienia do osób trzecich.

- Mieliśmy plastikowe karty lojalnościowe i papierowe kupony rabatowe. Potem mieliśmy skomputeryzowane karty i kupony, ale nadal trzeba je było pokazać pracownikom kasy. Teraz Carrefour idzie jeszcze dalej, dodając serię niezwykle praktycznych nowych funkcji do swojej aplikacji  – czytamy w informacji Carrefoura. - Koniec z drukiem - wszystko dzieje się online – dodaje spółka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane