Carrefour rozwija omnichannel w Belgii

Autor: dlahandlu.pl 19 lutego 2018 14:19

Carrefour otwiera w lutym w Belgii sześć nowych punktów odbioru w ramach usługi Drive, a w całym 2018 roku planuje otworzyć ich 70. Detalista poszerzył także funkcje w swojej aplikacji dostępnej w tym kraju.

Na dzień 31 grudnia 2017 r. klienci Carrefoura mieli do wyboru jeden z 179 punktów odbioru, podczas składania zamówienia za pośrednictwem usługi Drive na Carrefour.eu. Spółka zakłada, że przed końcem 2018 r. zostanie oddanych do użytku łącznie 70 nowych punktów odbioru Drive tak, że do 31 grudnia powinno ich być w sumie 249.

W ubiegłym tygodniu Carrefour Belgia poinformował o rozszerzeniu funkcji do swojej aplikacji. Nowe funkcje będą polegały między innymi na: wyświetlaniu liczby punktów bonusowych, które zebrał klient, automatycznym dodawaniu przy kasie kuponów (wcześniej trzeba je aktywować), a także wyświetlaniu listy wszystkich zakupów dokonanych w sklepie, a także zamówień złożonych online. Klienci mogą wyszukiwać i wybierać ulubione produkty, mogą wypełniać, poprawiać i składać zamówienia przez Internet lub wysyłać zamówienia do osób trzecich.

- Mieliśmy plastikowe karty lojalnościowe i papierowe kupony rabatowe. Potem mieliśmy skomputeryzowane karty i kupony, ale nadal trzeba je było pokazać pracownikom kasy. Teraz Carrefour idzie jeszcze dalej, dodając serię niezwykle praktycznych nowych funkcji do swojej aplikacji  – czytamy w informacji Carrefoura. - Koniec z drukiem - wszystko dzieje się online – dodaje spółka.

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,49

  • Śr

    6,92

  • Min

    4,44

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.