Carrefour uruchamia w Paryżu innowacyjną usługę dla klientów kupujących online

Autor: dlahandlu.pl 17 kwietnia 2018 10:45

Grupa Carrefour uruchomiła w Paryżu 6 punktów odbioru zakupów zamówionych online, dla „pieszych” konsumentów, tzw. Pedestrian Drive. W ten sposób, jak mówi detalista, Carrefour wprowadza hipermarket do centrum miasta, dając klientom szeroką ofertę produktów, konkurencyjne ceny i zerową opłatę za dostawę.

Jak informuje spółka, Carrefour ma gęstą siatkę sklepów w Paryżu z ponad 250 sklepami convenience. Nowe placówki wzmacniają strategię omnichannel.

- Za pomocą zaledwie kilku kliknięć na Carrefour.fr, Paryżanie mogą teraz wybierać spośród około 15 000 produktów (których liczba ma wzrosnąć do 20 000 do 2019 roku), a wszystko to w szczególnie przystępnych cenach. Po zapłaceniu za zamówienie online klienci mogą odebrać zakupy następnego dnia idąc pieszo do swojego lokalnego sklepu – informuje Carrfour.

Carrefour w dniu 10 kwietnia w Aulnay-sous-Bois pod Paryżem otwarzył zakład przygotowania zamówień. Pozwoli to poprawić jakość usług świadczonych klientom  pod względem oferty produktowej, a także zapewni ciągłość dostaw oraz zwiększy liczbę zamówień, które mogą być przetwarzane każdego dnia (3500 w 2018 r., 8000 do 2019 r.).

Carrefour szacuje, że do końca 2018 roku zostanie uruchomionych 185 nowych punktów sprzedaży we Francji, w tym 15 placówek Pedestrian Drive. W tym czasie kolejnych 26 miast i miasteczek będzie świadczyć usługi dostaw do domu, a w nowych 15 miastach klienci będą mogli odbierać zakupy w mniej niż godzinę za pośrednictwem nowej usługi ekspresowej dostawy, dostarczanej we współpracy z grupą La Poste i jej spółką zależną Stuart.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,21

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.