Carrefour wchodzi do nowych miast z e-grocery i rozwija usługę click&collect

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2018 13:48

Carrefour wchodzi do nowych miast z e-grocery i rozwija usługę click&collect fot. Carrefour

Jak poinformował Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska, sieć w strategii do 2022 roku ma zapisany rozwój modelu ominichannel.

Jednym z filarów tej strategii jest wejście w 2019 roku z e-sklepem Carrefour.pl do dwóch kolejnych miast w Polsce, powstanie 2 kolejnych lokalizacji formatu Drive oraz uruchomienie usługi click&collect ze sklepów franczyzowych (obecnie usługa jest testowana w 5 franczyzowych sklepach w Warszawie) oraz rozwój oferty marketplace, która ma skupiać 300 dostawców, 300 tys. produktów i 50 tys. klientów. 

Dodatkowo Carrefour będzie rozwijał usługę Scan&Go, która zostanie uruchomiona także poza Warszawą, a do końca 2018 roku pojawi się w 30 nowych lokalizacjach. W ramach C4 Retail Lab rozwijana jest usługa inteligentnej półki Surge Cloude we współpracy z Orange.

Na koniec 2018 roku sieć chce mieć 89 hipermarketów, jak obecnie, 2 nowe supermarkety oraz 100 dodatkowych sklepów convenience.  Christophe Rabatel zapytany o możliwości przejęć na polskim rynku, powiedział, że jest to naturalna droga rozwoju dla firm i jeżeli pojawią się okazje akwizycyjne Carrefour będzie z nich korzystał.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Arkadiu 2018-09-11 18:10:06

    Na pewno e-commerce musi się rozwijać w takich sklepach, sam ostatnio czytałem bodajże w magazynie E-commerce Polska , że co raz więcej jest takich inicjatyw, zdecydowanie skraca to proces zakupowy i koszty ;)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,49

  • Śr

    6,45

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6224

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.