CCC z dużym wzrostem w kanale internetowym

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2018 15:23

Zarząd CCC S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za luty 2018 wyniosły 193,5 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 4,9 proc. - czytamy w komunikacie spółki.

Przychody za okres styczeń – luty wyniosły ponad 437,1 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku 2017 o 8,0%.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych sieci CCC za luty 2018 wyniosły 136,6 mln zł i były niższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 13,9% , narastająco za okres styczeń – luty wyniosły około 311,0 mln zł i były niższe o 1,9% w stosunku do roku 2017.

Przychody w kanale internetowym za luty 2018 wyniosły 44,4 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 41,0%, narastająco za okres styczeń – luty wyniosły około 103 mln zł i były wyższe o 58,6% w stosunku do roku 2017.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,24

  • Min

    3,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3903

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane