Ceneo.pl: Bezpieczeństwo transakcji ważniejsze niż cena

Autor: Ceneo.pl/dlahandlu.pl 4 lipca 2011 11:20

Serwis Ceneo.pl przeprowadził w czerwcu badanie, które miało na celu sprawdzenie tego, jak zaufanie do sklepów wpływa na decyzje zakupowe konsumentów. Okazuje się, że nie dla wszystkich najniższa cena jest najważniejsza. Użytkownicy Ceneo.pl zwracają dużą uwagę na to, czy sklep posiada tzw. "Zaufane Opinie". Oferty oznaczone zielonym znaczkiem "Zaufanych Opinii" są o 20 proc. częściej wybierane niż najtańsze oferty, ale bez znaczka.

Program "Zaufane Opinie" został uruchomiony przez Ceneo.pl w 2009 roku.  System opiera się o internetowe ankiety, które są wypełniane przez tych klientów, którzy dokonali rzeczywistej transakcji w konkretnym sklepie internetowym. - Obserwujemy, że program cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wśród sklepów, jak i kupujących - mówi Joanna Bilińska z działu Zaufanie i Bezpieczeństwo Ceneo.pl - Mimo tego, że podstawową funkcją Ceneo.pl jest porównywanie ofert cenowych, coraz większy nacisk kładziemy na to, żeby dostarczać kupującym narzędzia wpływające na bezpieczeństwo transakcji. Około 80 proc. spośród wszystkich opinii na temat sklepów publikowanych miesięcznie na Ceneo.pl pochodzi właśnie z ankiet "Zaufanych Opinii".

Wśród osób, które nie kupują jeszcze przez internet jedną z największych barier jest właśnie brak zaufania do transakcji online.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane