Coccodrillo urosło w grudniu w internecie o 72 proc.

Autor: dlahandlu.pl 5 stycznia 2018 11:35

Spółka CDRL zanotowała świetną końcówkę roku. Przychody osiągane przez polskie sklepy były w grudniu o 20 proc. wyższe niż przed rokiem i wyniosły 15,61 mln zł. Przychody kanału e-commerce w Polsce wzrosły r/r o 72 proc. i są na poziomie 1,49 mln zł.

Narastająco, przez 12 miesięcy spółka zanotowała łącznie 147,08 mln zł przychodów z polskich sklepów, co stanowi 7-proc. wzrost w stosunku do ubiegłego roku. Przychody polskiego kanału e-commerce zwiększyły się o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku i wyniosły 16,43 mln zł. 

W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4 proc. w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.
W 2018 spółka planuje otwarcia sklepów za granicą i optymalizację krajowych punktów sprzedażowych.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,89

  • Min

    3,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8398

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 690655

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane