ContentHouse, Kardex Remstar i OleOle dołączyły do e-Izby

Autor: dlahandlu.pl 3 kwietnia 2018 15:08

Grono firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej zasiliła firma ContentHouse, agencja content marketingowa. Do e-Izby dołączyły także Kardex Remstar oraz OleOle.

ContentHouse zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych.

Agencja realizowała kampanie dla marek: Siemens, Bosch, Unicard, Konica Minolta, Strongbow, Bonduelle, Mercedes, Domestos, Cif, Grupa PSB, Mrówka, SunVi, Materasso, Dekoral, Oshee, Loyd, Reality Games, Grupa Buma, X-lander, BohoBoco, mFinanse oraz wielu innych.

Firma Kardex Remstar zalicza się do wiodących światowych producentów zautomatyzowanych systemów magazynowania i udostępniania, które są konstruowane w oparciu o technicznie dopracowaną i przemyślaną pod względem ekonomicznym koncepcję, zakładającą wzrost wydajności oraz efektywniejsze kształtowanie procesów roboczych w przedsiębiorstwie. 

OleOle.pl to jeden z największych sklepów internetowych z elektroniką użytkową w Polsce. Sklep w swojej ofercie ma m.in. sprzęt AGD, mały sprzęt AGD, smartfony, laptopy czy telewizory, a także kategorie takie jak narzędzia, sprzęt ogrodowy czy sprzęt sportowy. Sklep istnieje od 2008 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane